Kymco Downtown GT 350i ABS/TCS: Η εξέλιξη στον κόσμο των GT

H Kymco ανανεώνει το ‘μεγάλο’ της οικογένειας των maxi scooter, το Downtown 350, και του προσδίδει αφενός χαρακτηριστικά μεγαλύτερης πολυτέλειας και αφετέρου τη δυναμική ενός πραγματικού GT μοντέλου. Η τιμή αγοράς του νέου GT 350i ανακοινώθηκε στα 5.495€

Οι συνθήκες στις πόλεις γίνονται ολοένα απαιτητικότερες και οι δικυκλιστές αναζητούν ένα σκούτερ που θα τους προσφέρει δυναμικά χαρακτηριστικά, πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλη ασφάλεια, τόσο ενεργητική όσο και παθητική.

Σε αυτούς ακριβώς απευθύνεται το νέο Downtown 350GT, προσθέτοντας στην εξίσωση την κορυφαία ποιότητα και την αξιοπιστία.

Γνήσιο τέκνο μιας δημοφιλούς οικογένειας σκούτερ, της Kymco, η οποία δεν χρειάζεται συστάσεις, αφού έχει καταγράψει μέχρι σήμερα περισσότερες από 150.000 πωλήσεις στην εμπορική της πορεία, κερδίζοντας τη γενική αποδοχή και εκτίμηση στην ευρωπαϊκή αγορά.

Στην τρίτη του γενιά, τo Downtown GT 350i είναι ένα maxi scooter που συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο χαρακτηριστικά των κατηγοριών Luxury GT και Sport Touring.

Με μια τελείως νέα σχεδίαση, είναι σε θέση να προσφέρει κορυφαία εργονομία και ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε οδηγό και συνεπιβάτη. Μελετημένο στην παραμικρή λεπτομέρεια θέλει και μπορεί να γίνει ο πιστός σύντροφος σε κάθε συνθήκη, μέσα ή και έξω από τις πόλεις.

Δικαιολογώντας στο έπακρο το αρκτικόλεξο GT (Gran Turismo), το σκούτερ μπορεί να μεταφέρει με απόλυτη ασφάλεια, χαρακτηριστική άνεση και ευκολία ένα ή/και δύο άτομα.

Ο στόχος των μηχανικών της Kymco ήταν ξεκάθαρος όταν κλήθηκαν να σχεδιάσουν το νέο GT 350i. Ξόδεψαν χρόνο σε εργαστήρια και σχεδιαστήρια, το υπέβαλαν σε εξαντλητικές δοκιμές κάτω από αντίξοες συνθήκες και το τελικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε.

Η αεροδυναμική προστασία από φέρινγκ και ανεμοθώρακα βρίσκεται στο απόγειο της επιτυχίας, κάνοντας τις μεγάλες διαδρομές περισσότερο άνετες από ποτέ. Η νέα σέλα δύο επιπέδων διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα και οι γωνίες που σχηματίζουν τα άκρα του αναβάτη εγγυώνται άνεση.

Το ίδιο ισχύει και για τον συνεπιβάτη, με τη μεγάλη σέλα που προορίζεται για αυτόν, ενώ διαθέτει εργονομικές λαβές ενσωματωμένες στην ουρά του νέου GT. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ενισχυμένο ατσάλι προκειμένου να παρέχει την απαιτούμενη στιβαρότητα, ενώ το χωρητικότητας 12,5 λίτρων ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο του σκούτερ, για καλύτερη κατανομή βάρους, άρα και καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Στα φρένα έχουν επιλεγεί δύο ευμεγέθη υδραυλικά δισκόφρενα με διπίστονες δαγκάνες, με το τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS 9.1 της Bosch και το στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) να προσφέρουν κορυφαία χαρακτηριστικά ασφάλειας στην οδήγηση. Οι τροχοί έχουν μεγαλώσει σε διάμετρο (15” μπροστά, 14” πίσω) και υπόσχονται να προσφέρουν οδική συμπεριφορά και ασφάλεια στα πρότυπα μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού.

O υγρόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας των 321cc και 29 ίππων ανήκει στην προηγμένη οικογένεια G5-SC και αυτό μεταφράζεται σε μειωμένο βάρος, κατανάλωση και κραδασμούς, αθόρυβη λειτουργία, αυξημένη ιπποδύναμη, χαμηλό κόστος συντήρησης και μεγάλη αντοχή στη σκληρή χρήση.

Επιτυγχάνει μείωση των απωλειών τριβών της τάξης του 20% με 30%, σε σχέση με άλλους κινητήρες αυτού του κυβισμού, κάτι που κατά βάση οφείλεται στην επιφανειακή κάλυψη των ελατηρίων του εμβόλου από νιτρίδιο του χρωμίου.

Στην όλη καλή λειτουργία συμβάλλει σημαντικά η γρήγορη απαγωγή θερμότητας, που επιτυγχάνεται με τη νέα σχεδίαση των καναλιών κυκλοφορίας του ψυκτικού υγρού. Αυτό το εξελιγμένο σύστημα ψύξης βελτιώνει τη ροή του αέρα και διατηρεί την απόδοση ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση.

Η ρύθμιση του κινητήρα έχει γίνει με γνώμονα τη γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών του, όπως επίσης και την παροχή αυξημένης ροπής και επιτάχυνσης από το ρελαντί.

Ο βασικός εξοπλισμός του νέου GT 350i είναι αυτός που θα καλύψει τις ανάγκες κάθε αναβάτη και με το παραπάνω. Ο φωτισμός είναι Full Led και οι δίδυμοι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας).

Σε συνδυασμό με το σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (ESS), η παθητική ασφάλεια γίνεται ακόμα υψηλότερη. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι απενεργοποιούμενο, με το χειρισμό του να γίνεται μέσω μπουτόν στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Το σύστημα Keyless σημαίνει την ύπαρξη ασύρματου κοντρόλ (λειτουργία χωρίς κλειδί), με την εκκίνηση και όλες τις βασικές λειτουργίες να γίνονται μέσω ενός τοποθετημένου κάτω από το τιμόνι κεντρικού περιστροφικού διακόπτη.

Μέσω αυτού, ο αναβάτης μπορεί να εκκινήσει το scooter, να ανοίξει τη σέλα και την τάπα του ρεζερβουάρ, όπως επίσης και να κλειδώσει το τιμόνι. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος, μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη φουλφέις και διαθέτει επένδυση κορυφαίας ποιότητας.

Κάτω από το τιμόνι υπάρχουν δύο ντουλαπάκια που μπορούν φιλοξενήσουν μικροπράγματα, όπως επίσης και δύο θύρες USB (A και C). O πίνακας των οργάνων απαρτίζεται από μια έγχρωμη οθόνη LCD 6”, που προσφέρει εύκολη αναγνωσιμότητα νύχτα/μέρα και πλούσια πληροφόρηση, ικανή να καλύψει όλες τις ανάγκες του αναβάτη.

Η τιμή αγοράς του νέου Kymco Downtown GT 350i ανακοινώθηκε στα 5.495€ και το μοντέλο διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Golden GreyPetrol Blue και Abyss Black Matt.

Kαλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

Περισσότερες πληροφορίες: kymco.gr

Στάνταρ εξοπλισμός Downtown GT 350i

  • TCS (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης)
  • ΑΒS (δικάναλο)
  • Full LED φωτισμός
  • Προβολείς DRL (φώτα ημέρας)
  • Σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος (ESS)
  • Keyless (σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί)
  • Έγχρωμη οθόνη LCD 6”
  • Φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα για 2 κράνη (φουλφέις)

  • Ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι
  • Θύρες USBA και USBC
  • Ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5Lt
  • Ελαστικά tubeless
  • Χειρολαβές συνεπιβάτη
  • Πλαϊνό και κεντρικό σταντ

Kymco Downtown GT 350i ABS/TCS: Η εξέλιξη στον κόσμο των GT gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: