Ο κορυφαίος γαλλικός οίκος οργάνωσε ένα μαγικό δείπνο στο Marrakech με αφορμή την νέα του high jewelry collection.
Μία μοναδική βραδιά, κάτω από τον ανατολίτικο ουρανό διοργάνωσε για άλλη μία φορά ο κορυφαίος γαλλικός οίκος, Louis Vuitton, για την παρουσίασε της νέα του high σειράς κοσμημάτων, με την υπογραφή της Francesca Amfitheatrof, artistic director του οίκου για τα κοσμήματα και τα ρολόγια. Το δείπνο πραγματοποιήθηκε στο Dar El Bacha, ένα μοναδικό μουσειακό χώρο με ιδιαίτερο art decor, ένα εξαιρετικό παράδειγμα παραδοσιακής μαροκινής εσωτερικής αρχιτεκτονικής.
Τα πέντε θέματα της συλλογής με το όνομα «Spirit»—Liberty, Grace, Fantasy, Radiance και Destiny — επιλέχθηκαν ως αλληγορίες του πνεύματος του οίκου, που εκφράζονται μέσα από τις δημιουργίες του και το χαρακτηριστικό logo του με το μονόγραμμα V.
Η Amfitheatrof δήλωσε ότι η διατήρηση μιας αίσθησης «γραφικής νεωτερικότητας» είναι θεμελιώδης για τον οίκο Louis Vuitton. «Οι πελάτες μας θα έχουν ήδη στις συλλογές τους κλασικά κομμάτια», είπε. «Όταν κάποιος έχει ήδη αυτά τα υπέροχα, κλασικά κομμάτια, θέλει να προσθέσει και κάποια εξαιρετικά κομμάτια, κομμάτια που είναι πραγματικά μοναδικά. Και νομίζω ότι αυτό είναι που προσελκύουμε. Προσελκύουμε πελάτες, οι οποίοι αναζητούν κάτι που τους μιλάει, που συνδέεται συναισθηματικά μαζί τους».
Οι λαμπεροί καλεσμένοι με σύνολα Louis Vuitton.
Στο δείπνο παραβρέθηκαν ξεχωριστοί καλεσμένοι όπως η Kylie Minogue, Carine Roitfeld, Chloe Grace Moretz και πολλοί άλλοι. Το dress code συμπεριλάμβανε φυσικά τα πιο ενδιαφέορντα και stylish σύνολα από τις νέες συλλογές του Louis Vuitton, με την Chloe Grace Moretz να είναι η προσωπική μου αγαπημένη με μαύρο παντελόνι, pointe μαύρες γόβες και ένα edgy leather biker jacket σε λευκό και μαύρο. Οι κόκκινες λεπτομέρειες απογείωσαν το συγκεκριμένο item.
Όπως, ανακοινώθηκε πριν από λίγες ώρες, η νέα brand ambassador των luxury κοσμημάτων του οίκου Louis Vuitton, είναι η Cate Blanchett. Η βραβευμένη ηθοποιός πρωταγωνίστησε και στην καμπάνια που μόλις κυκλοφόρησε, ποζάροντας με όλα τα star items της νέας σειράς. «Είναι μοναδική στο είδος της. Ξεπερνά τον πολιτισμό, ξεπερνά τους χρόνους, ξεπερνά τις τάσεις. Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει και εκείνη παραμένει εδώ, πιο επίκαιρη από ποτέ,» δήλωσε ο Michael Burke, Chief Executive Officer του Louis Vuitton.
.
Moda