Louis Vuitton: Ύμνος στην Ελλάδα η νέα καμπάνια του οίκου στη Μήλο

Louis  Vuitton: Ύμνος στην Ελλάδα η νέα καμπάνια του οίκου στη Μήλο

O κορυφαίος γαλλικός οίκος επέλεξε το μοναδικό τοπίο της Μήλου για την νέα του καμπάνια! 

O οίκος Louis Vuitton επέλεξε το νησί της Μήλου για τη φωτογράφιση της νέας καμπάνιας του. Οι φωτογραφίες, οι οποίες εστιάζουν στα πολυτελή είδη ταξιδιού του οίκου, είναι δημιουργία της φωτογράφου Viviane Sassen και πραγματικά σε ταξιδεύουν στις ανέμελες, αληθινά ευτυχισμένες, μέρες του καλοκαιριού σου.

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton κάνει ένα ταξίδι στο όνειρο με φόντο τα λευκά πετρώματα της Μήλου

Το Instagram του οίκου πλημμύρισε με μαγικές εικόνες ενός ατελείωτου καλοκαιριού

«Αναζητώντας μεγαλύτερα βάθη. Για να γιορτάσουμε το πραγματικό Πνεύμα του Ταξιδιού, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει το πολυετές ταξίδι του στις ακτές της Μήλου στη φετινή εκστρατεία» δήλωσε σε μία ανάρτηση στο Instagram ο οίκος, ο οποίος ξεπερνά τους 45,6 εκ. ακόλουθους. «Μια ωδή στο εσωτερικό μας παιδί», εξηγεί και στο Twitter o Louis Vuitton.

Η αίσθηση της ελευθερίας με την ελαφρότητα του αύριο αποτυπώθηκε στον φακό 

Στην διαφήμιση για το κυκλαδίτικο νησί, η οποία θα αποκαλυφθεί σε 4 μέρη, πρωταγωνιστούν παιδιά που τρέχουν ξένοιαστα στις χρυσαφένιες παραλίες με τα μοναδικά καταγάλανα  νερά του νησιού και τριγυρνούν στο σεληνιακό της τοπίο. Τα παιδιά σε αυτήν τη περίπτωση ενσαρκώνουν αισιόδοξα για ένα μέλλον όπου όλα είναι πιθανά.

«Λουσμένες σε φυσική ομορφιά. Πλέοντας στο Αιγαίο, οι σιλουέτες των παιδιών μεταδίδουν μια αίσθηση ελευθερίας με το φως του αύριο, στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton», συνέχισε.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η μαγευτική Μύλος αναδείχθηκε το κορυφαίο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με τους αναγνώστες του ταξιδιωτικού περιοδικού Travel+Leisure. Σύμφωνα με τον οίκο, η καμπάνια θα συνεχίσει στην Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία, και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία. 

Συνέχισε παρακάτω για να δεις περισσότερες φωτογραφίες!

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: @louisvuitton 

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: