Μέσα σε κρυπτόλεξα, ακροστιχίδες, ακόμη και… κουβάδες γεμάτους χώμα αναζήτησαν οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδά τις λέξεις – κλειδιά για το περιβάλλον, σε μια γιορτή με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στο Μουσείο Ύδρευσης της ΕΥΑΘ.
Με την καθοδήγηση των εθελοντριών του Παιδικού Μουσείου Θεσσαλονίκης, τα παιδιά της δ’ δημοτικού από τον Λαγκαδά χωρίστηκαν σε ομάδες κι αναζήτησαν ως άλλοι ντετέκτιβ τις αιτίες μόλυνσης του περιβάλλοντος, έφτιαξαν πάνω στο χαρτί οικογένειες «πράσινων» λέξεων, όπως «φυτεύω» κι «αναδασώνω», και λερώθηκαν στο χώμα κάνοντας μια ιδιότυπη, επιτόπια διαλογή απορριμμάτων που είναι καλό ή δεν είναι καθόλου καλό να βρίσκουμε στη γη!
Προηγήθηκε ξενάγηση στους χώρους του μουσείου, ενώ βραβεύτηκαν από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΑΘ, καθηγητή Γιάννη Ν. Κρεστενίτη, οι καλύτερες ζωγραφιές της φετινής σχολικής χρονιάς στο μουσείο με θέμα το νερό.
Η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που επισήμως γιορτάστηκε χτες, έχει θέμα της το παράνομο εμπόριο προϊόντων άγριας ζωής και τις επιπτώσεις του στη βιοποικιλότητα και την οικονομία.
typosthes.gr-topika
Tags: ΤΟΠΙΚΑ