«Τα μυθιστορήματα έχουν ανάγκη από περισσότερες γυναίκες κατασκόπους», δηλώνει η συγγραφέας και φεμινίστρια Natasha Walter, «έτσι κι αλλιώς οι γυναίκες είναι εκπαιδευμένες να κρατούν μυστικά». Το μυθιστόρημα με το οποίο έκανε το ντεμπούτο της, “A Quiet Life”, θέτει τη γυναίκα στο επίκεντρο του θρίλερ κατασκοπείας. Δεν είναι η πρώτη – η τυχοδιώκτρια Modesty Blaise μας απασχολεί από το 1963 – αλλά κατέχει μία θέση μεταξύ λίγων. Την πιο πρόσφατη εκδοχή αποτελεί το Αμερικανικό φαινόμενο του BBC, η σειρά “Killing Eve”. Έχει ήδη κερδίσει μια σειρά βραβείων (με εννέα υποψηφιότητες Emmy σε εκκρεμότητα) και η συγγραφέας της σειράς, η γυναίκα του σήμερα Phoebe Waller-Bridge, έχει προσληφθεί για να δώσει μια πιο ελκυστική και στιλπνή χροιά στο σενάριο της νέας ταινίας του Bond. Λόγω της πρεμιέρας την επόμενη άνοιξη, η Wallet-Bridge δηλώνει ότι «θα φερθεί στις γυναίκες όπως τους αρμόζει». Και ευελπιστούμε να αποδοθεί έστω και λίγο από το σαρκαστικό χιούμορ της.
Η Max Mara ονειρεύεται την γκαρνταρόμπα μιας ταινίας που βρίσκεται σε εξέλιξη. Όλες οι τροπές είναι πιθανές αλλά καμία σίγουρη. Η Modesty Blaise είναι ο νέος 007. Θαυμάζει την κομψότητα του Bond, αλλά αμφισβητεί τον τρόπο που κινείται. Καταδιώξεις με αυτοκίνητα, πυροβολισμοί και κατακλυσμικές εκρήξεις – μια κατάσταση επικίνδυνη, βρώμικη και αχρείαστη, σκέφτεται. Με ένα στρατηγικό υπαινιγμό και μια καλά σχεδιασμένη παγίδα, οδηγεί τον αντίπαλό της σε παράδοση. Καμία ανάγκη για οπλοφορία, αλλά η θήκη του όπλου λειτουργεί ως μια πολύ στυλάτη σχεδιαστική λεπτομέρεια.
Η ταινία μας ξεκινά στο Λονδίνο. Ένα αυτοκίνητο κινείται μέσα στη βροχή στο δρόμο itehall, ο ζωηρός ήχος των τακουνιών ηχεί στους επιβλητικούς διαδρόμους, η τρομακτική σιωπή ενός γραφείου επενδυμένου με ξύλο. Εκείνη φορά καπαρντίνα σαν αυτές των κατασκόπων και κοστούμι από τρία κομμάτια με έντονους ώμους, με σχέδιο Prince-de-Galles (καρό) σε γκρι, γυαλιστερή απόχρωση. Αργότερα, την ώρα του μεσημεριανού στην περιοχή Mayfair, φορά μια παιχνιδιάρικη δημιουργία, μίξη από foulard prints στις αποχρώσεις του λευκού και του μαύρου. Στο αεροδρόμιο, ποτέ δεν ταξιδεύει χωρίς ένα ευρύχωρο μπουφάν και μια τέλεια σχεδιασμένη itney bag. Τα τελευταία είναι μικρά, μαλακά και καθαρά ή αρκετά μεγάλα για κάποια διανυκτέρευση (ποτέ δεν ξέρεις).
Ένα ιδιωτικό jet μεταφέρει την ηρωίδα μας σε ένα τροπικό νησί. Διασχίζει γοργά τον απαστράπτοντα κόλπο και κατευθύνεται προς ένα απομονωμένο καταφύγιο. Φορά στρατιωτικές κοντές φόρμες με τροπικά prints που κολακεύουν τα γόνατα και πουκάμισα με πολλές τσέπες σε ανοιχτό γαλάζιο (eau-de-nil), κοραλλί και πολύ αχνό μπλε. Τέλεια επιλογή για να παραμείνεις δροσερός, ενώ κυνηγάς στη ζούγκλα.
Είναι προετοιμασμέη για ό,τι προκύψει. Κοκτέιλ με θέμα την αποστολή της; Μια μεγάλη υπόθεση στην έπαυλη του Κυβερνήτη; Η γκαρνταρόμπα της περιλαμβάνει μακριές φούστες με λαχούρια σε ήπιους χρωματισμούς και κοψίματα αλλά και τουαλέτες με σταθερές τιράντες σε παστέλ αποχρώσεις που αγκαλιάζουν τη σιλουέτα. Περπατά πάνω στο γκαζόν κατευθυνόμενη προς το ελικόπτερο φορώντας μια δημιουργία από μεταξωτά βολάν με διαγώνια κοψίματα. Σε αυτή την ταινία – όπως και στην πραγματική ζωή – η Max Mara δεν θα την απογοητεύσει ποτέ.
Make up : TOM PECHEUX at Callisté Agency
Hair : SAM MCKNIGHT at Premier for
Music : JOHNNY DYNELL
#MaxMaraSS20
(?)
moda