Με 6 υβριδικά Puma «κατεβαίνει» στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022η M-Sport Ford -Η επιστροφή του Sebastien Loeb

Στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος της χρονιάς στο WRC,η παρουσία της Ford θα είναι εκτός από πολυπληθής και εντυπωσιακή. Όχι μόνο γιατί η M-Sport Ford «κατεβάζει» έξι υβριδικά εργοστασιακά  Puma στην κορυφαία κατηγορία Rally1 αλλά γιατί επιστρέφει στα ελληνικά χώματα ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Loeb. Η τελευταία φορά που έτρεξε και κέρδισε στο Ράλλυ Ακρόπολις ήταν το 2012 με ένα Citroen DS3 WRC.

Δεν είναι τυχαία η επιστροφή του Sebastien Loeb στο μεγάλο μας αγώνα. Ο Γάλλος έχει κερδίσει το Ράλλυ Ακρόπολις το 2005, το 2008 και το 2012.

Ο πολυνίκης του WRC κατέκτησε για λογαριασμό της Ford  την πρώτη νίκη του φετινού πρωταθλήματος , στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Στο μπάκετ του συνοδηγού κάθισε για πρώτη φορά η Isabelle Galmiche, η οποία όποτε συμμετέχει ο Loeb στο WRC βρίσκεται πάντα στο πλευρό του.

Ο Sebastien Loeb δεν τρέχει σε όλους τους αγώνες. Η συμφωνία είναι να τρέξει φέτος σε τέσσερις αγώνες που θα επιλέξει ο ίδιος. Και το Ράλλυ Ακρόπολις το επέλεξε γιατί αγαπάει την Ελλάδα αλλά και τον αγώνα που τον θεωρεί σκληρό αλλά άριστα στημένο για πρωταθλητές.

Η M-Sport Ford γίνεται η πρώτη ομάδα που πετυχαίνει τη συμμετοχή με 6 υβριδικά αυτοκίνητα, κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς. Εκτός από το δίδυμο Loeb -Galmiche φέτος θα δούμε τα άλλα μεγάλα ονόματα της Ford. Και θα ξεκινήσουμε με τον νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις 2014, όταν ο αγώνας μετρούσε στο FIA ERC, Craig Breen.

Ο Breen τρέχει με συνοδηγό τον Paul Nagle. Τα άλλα πληρώματα είναι οι Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, Gus Greensmith-Jonas Andersson και Pierre-Louis Loubet-Vincent Landais.

Ακόμη ένα υβριδικό Puma Rally1 με την υποστήριξη της M-Sport Ford θα οδηγήσει ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης, έχοντας ως συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte.

Στον εμβληματικό αγώνα του WRC που θα γίνει στις 8-11 Σεπτεμβρίου θα δούμε με Ford τους Νώντα Καρανικόλα και Γιώργο Κακαβά της Car Center, μέλος του Επίσημου Δικτύου Ford.

Τεχνικά χαρακτηριστικά για τα εργοστασιακά Puma

Το 2022 είναι χρονιά μεγάλων αλλαγών στην κορυφαία κατηγορία του WRC, αφού τα αυτοκίνητα απέκτησαν υβριδικά κινητήρια σύνολα και κινούνται με 100% βιώσιμα καύσιμα. Για τη συμμετοχή στη «νέα σελίδα» του θεσμού, η M-Sport Ford δημιούργησε το Puma Rally1, οι αρχές λειτουργίας του οποίου είναι αντίστοιχες με εκείνες της έκδοσης παραγωγής του δημοφιλούς και στην ελληνική αγορά Puma Ecoboost Hybrid.

Το πρώτο αγωνιστικό SUV της M-Sport Ford στο WRC συνδυάζει, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων Ecoboost που αποδίδει ισχύ άνω των 380 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 100 kW (136 ίπποι). Η συνδυαστική ισχύς του στις ειδικές διαδρομές, μπορεί να ξεπερνά κατά περίπτωση τους 500 ίππους.

Μέσω της διαδικασίας πέδησης, το υβριδικό σύστημα του Plug-in Hybrid αυτοκινήτου, αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh, η οποία επαναφορτίζεται σε περίπου 25 λεπτά, στο σέρβις παρκ του εκάστοτε αγώνα. Ακόμη, το εντυπωσιακό Ford Puma Rally1 Hybrid είναι τετρακίνητο και εφοδιάζεται με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνσή του 0-100 χλμ., υπολογίζεται περί τα 3,2 δευτερόλεπτα!

Ο αγώνας των Junior

Φέτος ο ελληνικός αγώνας θα αποτελέσει τον «Τελικό» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Νέων (Junior WRC), το οποίο διεξάγεται με τετρακίνητα Ford Fiesta Rally3 ενιαίων προδιαγραφών, που προετοιμάζει και συντηρεί η M-Sport Πολωνίας. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία εντάσσεται στο WRC3, θα αγωνιστούν 6 πληρώματα, με 4 εξ αυτών να διεκδικούν τον τίτλο στη χώρα μας.

Η ελληνική συμμετοχή της Ford


Νώντας Καρανικόλας

O Νώντας Καρανικόλας με συνοδηγό τον Γιώργο Κακαβά τρέχουν στην κατηγορία του WRC3, πρωταθλήματος για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3. Το πλήρωμα της Car Center, έχει μεγάλη εμπειρία από μεγάλες διοργανώσεις. Μετά από την κατάκτηση δύο συνεχόμενων Πρωταθλημάτων Ελλάδος F2 για δικίνητα αυτοκίνητα, το 2020 και 2021, οδηγώντας Ford Fiesta Rally5 και Rally4, αντίστοιχα, ο Καρανικόλας αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του με το τετρακίνητο Fiesta Rally3, απέναντι σε υψηλού επιπέδου διεθνή ανταγωνισμό.


Γιώργος Κακαβάς

«Η συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα όνειρο που πραγματοποιήθηκε πριν από έναν χρόνο», δηλώνει ο Νώντας Καρανικόλας. «Μετά από την περσινή πρώτη εμπειρία, φέτος αποφασίσαμε να αγωνιστούμε με μία τελευταίας εξέλιξης έκδοση του αγαπημένου μου μοντέλου, δηλαδή με ένα Ford Fiesta Rally3. Σε έναν μεγάλο και δύσκολο αγώνα όπως το Ακρόπολις, η αξιοπιστία αποτελεί καθοριστικό παράγοντα και τα αυτοκίνητα της Ford έχουν διαχρονικά αποδείξει την ποιότητά τους σε αυτόν τον τομέα, χωρίς φυσικά να υστερούν σε επιδόσεις. Από εκεί και έπειτα, είμαστε έτοιμοι ώστε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να σταθούμε όσο πιο ανταγωνιστικά γίνεται, απέναντι στα διεθνή πληρώματα της κατηγορίας μας».

Το συγκεκριμένο αγωνιστικό εφοδιάζεται με τον γνωστό, 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 Ecoboost, αποδίδοντας ισχύ 238 ίππων και ροπή 415 Nm. Παράλληλα, διαθέτει σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω.

Η παρουσία των αυτοκινήτων Ford στον αγώνα είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη, αφού 19 από τις 70 συμμετοχές του φετινού αγώνα, φέρουν το σήμα του μπλέ οβάλ.


Ο υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης είναι ο άνθρωπος που κατάφερε να πείσει τη FIA για τη επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC

Η εκκίνηση του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις θα γίνει με φαντασμαγορικό τρόπο από το Ο.Α.Κ.Α., όπου θα διεξαχθεί η ΕΚΟ Super Special Stage, το βράδυ της Πέμπτης 8 Ιουνίου. Tο Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνει 16 ειδικές διαδρομές μήκους 303,3 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Με 6 υβριδικά Puma «κατεβαίνει» στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022η M-Sport Ford -Η επιστροφή του Sebastien Loeb gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: