Η Bugatti Bolide είναι ένα υπεραυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση στην πίστα με συνολική ιπποδύναμη 1.600 ίππων. Την απίστευτη αυτή ισχύ προσφέρει ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας W16 και για να μπορέσει να φρενάρει ένα τέτοιο όχημα χρειάζεται και τα ανάλογα φρένα.
Αυτή η δύναμη φρεναρίσματος προέρχεται από την Brembo, συγκεκριμένα από μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου.
Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.
“Η ανάπτυξη του συστήματος φρένων για την Bugatti Bolide ήταν μια μοναδική και πολύ συναρπαστική πρόκληση για το τμήμα Performance της Brembo και είμαστε υπερήφανοι για αυτό που πετύχαμε”, δήλωσε ο Mario Almondo, Chief Operating Officer της Brembo. “Έπρεπε να επανασχεδιάσουμε ολόκληρο το σύστημα για να ανταπεξέλθουμε στα απίστευτα αλλά και απαιτητικά χαρακτηριστικά και την ισχύ του αυτοκινήτου”.
Η Bolide περιγράφεται ως η πιο ακραία Bugatti, υποσχόμενη πλευρική επιτάχυνση έως και 2,5G, αλλά η εταιρία στοχεύει να την καταστήσει διαχειρίσιμη για όλους τους οδηγούς, ανεξάρτητα από τις ικανότητές τους. Η Bugatti θα κατασκευάσει 40 μονάδες της Bolide με καθαρή τιμή 4 εκατομμύρια ευρώ (4,28 εκατομμύρια δολάρια) η κάθε μία. Μην περιμένετε όμως να δείτε κανένα από αυτά να κάνει βόλτες στο Μονακό, καθώς το μοντέλο δεν έχει άδεια κυκλοφορίας στον δρόμο, παρά μόνο για πίστα.
Με carbon φρένα της Brembo η Bugatti Bolide των 1.600 ίππων gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto