Όλα θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά αν ο Χάμιλτον δεν έμενε από μοτέρ. Θα ήταν άλλη η σειρά και άλλοι οι νικητές στο βάθρο. Όμως στους αγώνες της F1 δεν μπορεί ποτέ να είσαι σίγουρος αν δεν δεις τη ν καρό σημαία. Στη Μαλαισία αυτός που τελικά χαμογέλασε περισσότερο από όλους ήταν ο πάντα χαμογελαστός Ντανιέλ Ρικιάρντο. Κέρδισε τον αγώνα με μια θερμοκρασία οδοστρώματος στους 59 βαθμούς Κελσίου. Παρόλα αυτά έκανε δύο αλλαγές ελαστικών. Φυσικά και η τακτική των ομάδων επηρεάστηκε από την επιβολή καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car) τρεις φορές. Ειδικά η δεύτερη φορά που επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μέσα στο παράθυρο στρατηγικής των δυο αλλαγών.
Πολλοί οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν αυτό για να αλλάξουν σε σκληρή γόμα. Η χρήση της ήταν υποχρεωτική στον αγώνα καθώς είχε χαρακτηριστεί δις υποχρεωτικά διαθέσιμο σετ. Ο μόνος που έβαλε σ’ εκείνο το σημείο, πάλι τη μαλακή γόμα ήταν ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen. Αυτό τον βοήθησε να προσπεράσει τους αντιπάλους του και να βρεθεί επικεφαλής πριν τη δεύτερή του αλλαγή.
Τελικά τερμάτισε 2ος γενικής μετά την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν επικεφαλής της κούρσας και φαίνονταν να έχει στρατηγική μιας αλλαγής όταν αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα.
Πιθανόν και ο Ricciardo να υιοθετούσε στρατηγική μιας αλλαγής εκμεταλλεύτηκε όμως την 3η εικονική περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας πραγματοποιώντας μια τελευταία αλλαγή. Το παράδειγμά του ακολούθησαν και άλλοι οδηγοί, του Verstappen συμπεριλαμβανομένου. Ο Ολλανδός τερμάτισε πίσω από τον teammate του συμπληρώνοντας το 1-2 για τη Red Bull. Εναλλακτική στρατηγική είδαμε από το Valtteri Bottas με τη Williams ο οποίος εκκίνησε από την 11η θέση με τη μέση γόμα. Τερμάτισε 5ος με μια μόνο αλλαγή ελαστικών. Ο οδηγός της Renault, Jolyon Palmer επιχείρησε κάτι παρόμοιο, εκκινώντας από την 19η θέση με τη σκληρή γόμα. Μετά έβαλε τη μαλακή και τερμάτισε τελικά 10ος.
Με δύο πίτ στόπ κέρδισε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο στην πίστα της Σεπάνγκ
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, με