Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton είναι πλέον πολυνίκης για τη Formula 1 καθώς πήρε την 92η νίκη της καριέρας του, με στρατηγική μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα. Αυτή ήταν και σύμφωνα με τις προβλέψεις της Pirelli η ταχύτερη τακτική παρότι δεν είχαν πολλά στοιχεία από τις ελεύθερες δοκιμές.
Ο καιρός ήταν δροσερός όλη τη μέρα του αγώνα με την θερμοκρασία οδοστρώματος στους 25 βαθμούς Κελσίου. Έπεσαν μερικές ψιχάλες μετά την εκκίνηση και μερικές προς το τέλος του αγώνα.
Οι τρεις γόμες της Pirelli απέδωσαν καλά παρά τις μεγάλες προκλήσεις του καιρού και της πίστας. Ειδικά η P Zero κίτρινη μέση γόμα είχε μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή απόδοση. Ο οδηγός της Renault, Esteban Ocon συμπλήρωσε 53 γύρους μ’ αυτή τη γόμα και ο Hamilton 45 γύρους (40 στον αγώνα και 5 στο Q2) με εξαιρετική σταθερότητα.
Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που τερμάτισε δεύτερος, ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική με το νικητή, σταματώντας ένα γύρο μετά.
Πίσω τους, υπήρχε μια ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών: τέσσερις διαφορετικές τακτικές στην πρώτη δεκάδα.
Οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν μια φορά, όμως υπήρξαν και πέντε οδηγοί που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές. Μάλιστα τρεις απ’ αυτούς χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες. Ανάμεσά τους και ο οδηγός της Racing Point, Sergio Perez, ο οποίος τερμάτισε 7ος παρότι μπήκε στα πιτ στον 1ο γύρο μετά από επαφή (με το Verstappen).
ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
- ΣΚΛΗΡΗ C1: Χρησιμοποιήθηκε από τους οδηγούς της Mercedes στο δεύτερο μέρος του αγώνα. Χρειάστηκαν δυο γύροι για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας, αλλά μετά αποδείχτηκε ότι έχει πολύ δυνατή απόδοση καθώς ο Hamilton μ’ αυτό το ελαστικό πέτυχε στο φινάλε, τον ταχύτερο γύρο αγώνα. Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen ήταν ο μόνος που εκκίνησε μ’ αυτή τη γόμα.
- MEΣΗ C2: Έπαιξε κομβικό ρόλο στον αγώνα. Χρησιμοποιήθηκε για το χρόνο της pole και επιλέγει από τους περισσότερους οδηγούς στην εκκίνηση. Το ελαστικό αυτό συμπλήρωσε μεγάλες αποστάσεις παρέχοντας εξαιρετική ισορροπία μεταξύ απόδοσης και αντοχής, σε συνδυασμό με μεγάλη σταθερότητα.
- ΜΑΛΑΚΗ C3: Η πιο μαλακή από τις επιλεχθείσες γόμες επίσης επέδειξε ταχύτητα και σταθερότητα: Ο οδηγός της McLaren, Carlos Sainz αξιοποίησε την ταχύτητα του κόκκινου ελαστικού που ήταν διαθέσιμη αμέσως, για να πάρει την πρωτοπορία στην αρχή του αγώνα. Ο Pierre Gasly (Alpha Tauri) συμπλήρωσε 28 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.
Με τη μέση γόμα ελαστικών ο Χάμιλτον «έσπασε» το ρεκόρ των νικών gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Μέσι, ρεκόρ