Το νέο Austral εξοπλίζεται για πρώτη φορά με την 3η γενιά του συστήματος 4διεύθυνσης της Renault. Πρόκειται για το «4CONTROL Advanced» που σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα στην κατηγορία, προσφέρει απαράμιλλη άνεση, εξαιρετική ευελιξία και μοναδικές επιδόσεις.
Η μοναδική αυτή τεχνολογία στην κατηγορία των C-SUV μεταμορφώνει το Austral σε ένα ιδιαίτερα ευέλικτο όχημα που μπορεί να συναγωνιστεί ακόμα και τα αυτοκίνητα πόλης. Κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, ή σε δρόμο με στροφές με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50χλμ./ώρα, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 1° προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην προσθήκη ενός ενεργοποιητή διεύθυνσης, τοποθετημένου στον πίσω άξονα, ο οποίος ελέγχει τις πληροφορίες που προέρχονται από το υδραυλικό τιμόνι, τον κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP).
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης της Renault «4CONTROL» που παρουσιάστηκε και ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 2007, εξελίσσεται και έρχεται ξανά στο προσκήνιο, με την 3η γενιά του.Πρόκειται για μία μοναδική τεχνολογία στην κατηγορία των C-SUV που εξασφαλίζει απαράμιλλο επίπεδο οδηγικής άνεσης, μοναδική ευελιξία και εξαιρετικά δυναμικές επιδόσεις.
Εκτός από το νέο σύστημα της 4διεύθυνσης, το νέο Austral διαθέτει πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερο κράτημα στο δρόμο, πιο άνετη οδήγηση και εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις περιστάσεις. Στο κακό οδόστρωμα, η κίνηση των πίσω τροχών διευκολύνεται χάρη στο βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη συμπεριφορά κατά την οδήγηση σε ανώμαλο οδόστρωμα. Έτσι εξασφαλίζεται πάντα η επαφή του τροχού με το δρόμο, ενώ η άνεση και η ηχομόνωση βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα.
Το νέο Renault Austral είναι ιδιαίτερα ευέλικτο στους ελιγμούς στους δρόμους της πόλης, προσφέροντας εξαιρετική ευκολία χειρισμού για SUV της κατηγορίας C. Ο κύκλος στροφής δεν ξεπερνά τo εξαιρετικά χαμηλό νούμερο των 10,1 μέτρων, τιμή καλύτερη ακόμα και από ορισμένα αυτοκίνητα πόλης. Ο ενεργοποιητής στρέψης του Austral που βρίσκεται στον πίσω άξονα μπορεί να στρίψει τους πίσω τροχούς έως και 5° προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς, νούμερο που καταδεικνύει το τεχνολογικό άλμα που έχει γίνει σε σχέση με το σύστημα προηγούμενης γενιάς, στο οποίο η αντίστοιχη τιμή ήταν στις 3,5°.
Ο Filippo Mantovani, Επικεφαλής του τμήματος Vehicle Dynamics – Renault είπε σχετικά:
«Η Renault παρουσιάζει μία νέα τεχνολογία 4διεύθυνσης στη νέα της πλατφόρμα CMF-CD. Χάρη στον ηλεκτρονικό έλεγχο της στρέψης των πίσω τροχών, είναι πλέον δυνατό να τροποποιήσουμε την πίσω ανάρτηση ώστε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες: ευκολία χειρισμών στην πόλη, ευελιξία στην ύπαιθρο και τις ορεινές διαδρομές, σταθερότητα και ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο».
Με το σύστημα παραμετροποίησης MULTI-SENSE του νέου Renault Austral, ο οδηγός μπορεί τώρα να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εμπειρία της δυναμικής οδήγησης. Ανάλογα με την προγραμματισμένη λειτουργία οδήγησης που έχει επιλεγεί (Eco, Comfort ή Sport), είναι δυνατό να ρυθμιστεί το κάθε ένα από τα 3 προγράμματα, σε ένα από τα 13 διαφορετικά επίπεδα. Οι ρυθμίσεις αφορούν στη συμπεριφορά του πλαισίου καθώς και στην απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, την απόκριση του κινητήρα, τον έλεγχο της πρόσφυσης και τον έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
Αυτή η λειτουργία είναι προσβάσιμη μέσω της οθόνης OpenR, ή ενός νέου πλήκτρου που βρίσκεται στο τιμόνι.
Με τη νέα γενιά συστήματος τετραδιεύθυνσης «4CONTROL» εξοπλίζεται το νέο Renault Austral gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, renault, ΝΕΟ