Με τις τρείς πιο σκληρές γόμες «κατεβαίνει» η Pirelli στο ισπανικό γκραν πρι

“Είναι ο τελευταίος αγώνας που οι επιλογές ελαστικών είναι στάνταρ για όλες τις ομάδες. Από το Μονακό ο κάθε οδηγός θα κάνει τη δική του επιλογή όσον αφορά στις τετράδες ελαστικών που θέλει από κάθε προεπιλεγμένη γόμα…» είπε ο  Mario Isola επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου. Και συνέχισε : «Μολονότι η Βαρκελώνη είναι γνωστή στις ομάδες, η αεροδυναμική βελτίωση των μονοθεσίων με τα τελευταία πακέτα που θα εμφανιστούν στην Ισπανία θ’ αλλάξει τα δεδομένα. Θα έχουμε αυξημένη απόδοση ενώ και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης μπορεί να είναι υψηλότερη από τις δοκιμές. Θεωρούμε δεδομένο πως ο καιρός θα είναι σημαντικά πιο ζεστός απ’ ότι το Φεβρουάριο».

Στον αγώνα που θα γίνει στην Ισπανία η  Pirelli φέρνει για πρώτη φορά φέτος σε αγώνα, τις τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας της: P Zero πορτοκαλί/σκληρή, P Zero άσπρη/μέση, και P Zero κίτρινη/μαλακή.

Φυσικά αρκετοί τους ρώτησαν για πιο λόγο αποφάσισαν αυτό. Η απάντηση ήταν απλή . Οι απαιτήσεις  στην πίστα της Καταλωνίας είναι πολλές. Προκαλούνται φθορές από τις  γρήγορες παρατεταμένες καμπές αλλά και από την τραχύτητα της ασφάλτου σε συνδυασμό με πιθανόν υψηλές θερμοκρασίες. Καθώς σ’ αυτή την πίστα γίνονται συχνά δοκιμές εξέλιξης – φέτος διεξήχθησαν εκεί δυο περίοδοι – η  Βαρκελώνη ως διαδρομή είναι ίσως πιο γνωστή, από κάθε άλλη, για τις ομάδες. Έχουν όμως αλλάξει πολλά από την τελευταία τους επίσκεψη πριν δυο μήνες.

Για το λόγο  αυτό αποφάσισαν σκληρή γόμα. Και θα είναι η τελευταία  φορά όπου η επιλογή γομών θα είναι ίδια για όλους. Δηλαδή  επτά σετ από την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών, 4 σετ από την μεσαία γόμα και 2 σετ από την πιο σκληρή γόμα.

Στον αγώνα αυτό πολλές ομάδες θα εμφανίσουν βελτιωμένη έκδοση ‘B spec’ του μονοθεσίου τους στη Βαρκελώνη. Οι ομάδες θα παρουσιάσουν τις τελευταίες βελτιώσεις τους αυτό πιθανόν θα μεταβάλλει τη συμπεριφορά των ελαστικών σε σχέση με τις δοκιμές. Σημειώστε ότι υπήρχε μια διαφορά πάνω από 1.5 sec μεταξύ της μέσης και της μαλακής γόμας στις δοκιμές: Αυτή λογικά θα μειωθεί. Και το εμπρός αριστερά ελαστικό δουλεύει πιο σκληρά: Από εκεί έρχεται ο περιορισμός σ’ αυτή την πίστα.

Αυτό σημαίνει ότι στον αγώνα αυτόν θα δούμε  περισσότερα από ένα πιτ στοπ.

Με τις τρείς πιο σκληρές γόμες «κατεβαίνει» η Pirelli στο ισπανικό γκραν πρι

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: