Με το 500 Riva ελπίζει η Fiat να ανακτήσει τα χαμένο γόητρο της

 

Του Πέρη Χαλάτση

Θα τα καταφέρει η όχι ;

Θα ξεπεράσει τις αποτυχίες του παρελθόντος η θα παραμείνει στις δόξες περασμένων δεκαετιών.

Η Fiat πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί. Αρκεί να κάνει στροφή . Αρκεί να προσεγγίσει τον κόσμο που πρέπει. Χρειάζεται καλύτερες τιμές και καλύτερες δημόσιες σχέσεις.

Αυτά τα  δύο της ατού τα έχασε. Και τώρα κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες για να «δει» τις  πωλήσεις της να ανεβαίνουν.

Την  εποχή που ο Ανιέλι προσκαλούσε σε παγκόσμια παρουσίαση 1000 δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο ήταν λογικό να έχει μεγάλη προβολή.

Τώρα μετά  βίας η Fiat προσκαλεί 100 δημοσιογράφους. Λογικό να έχει το 1/10 της προβολής και λογικό είναι να προβάλλονται άλλα μοντέλα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους έχουν καλύτερο μάρκετινγκ. Σήμερα  οι πωλήσεις της πάνε από το κακό στο χειρότερο. Και στην ελληνική αγορά τα νούμερα δεν είναι αυτά που θα ήθελαν οι επικεφαλής της ελληνικής εταιρίας. Και όποιος ισχυρισθεί το αντίθετο θα δεχθούμε ότι οι απαιτήσεις έχουν περιορισθεί. Θα θυμίσουμε ότι πριν από χρόνια η Fiat βρισκόταν σταθερά στις τρείς πρώτες θέσεις στις πωλήσεις.

Εκτός των άλλων βοήθησε και η κρίση . Έδειξε πιο εύκολα , πιο γρήγορα στους Ιταλούς  το σκληρό πρόσωπο  της.

Σήμερα η Ιταλοί προσπαθούν με τη νέα  ειδική σειρά του Fiat 500, το 500 Riva να κερδίσουν έδαφος. Η  έκδοση αυτή είναι αποτέλεσμα της  συνεργασίας δύο εμβλημάτων , του αυτοκινητιστικού και ναυτικού κόσμου. Αυτοκίνητο και σκάφος «παντρεύονται» και «γεννούν» το Riva.

Μάλιστα για να προσελκύσουν τους αγοραστές στο 500 Riva θα υπάρχει πινακίδα ειδικής έκδοσης, στην οποία θα μπορεί να τυπωθεί το όνομα του πελάτη.

Οι παραγγελίες άνοιξαν πριν από λίγες ημέρες. Το  αυτοκίνητο θα «έρθει»  στην Ελλάδα τον Οκτώβριο. Η τιμή του στην hatchback έκδοση με τον κινητήρα 1,3 MTJ 95 HP θα ξεκινάει από τα 20.980 ευρώ.

Αν και δεν το έχω οδηγήσει ακόμη εκτιμώ ότι 21.000 ευρώ είναι πολλά για να τόσο μικρό αυτοκίνητο. Δεδομένου ότι στην Ελλάδα η οικονομία μας πάει από το κακό στο χειρότερο, θα πρέπει να πείσει τον Έλληνα αγοραστή ότι αξίζει τα λεφτά του.

Ο Ιταλός σχεδιαστής λέει ότι το  νέο 500 Riva απευθύνεται στους οδηγούς που αναζητούν στην ξηρά την ίδια πολυτέλεια που προσφέρει το σκάφος Aquariva Super, το σύγχρονο έμβλημα της Riva, και την κομψότητα που είναι χαρακτηριστικό του εμβληματικού 500.

Δηλαδή θέλουν το συνδυασμό μιας κρουαζιέρας  με την  καθημερινή οδήγηση στην πόλη.  Έμφαση έδωσαν στο στυλ και στα επιχρωμιωμένα καλύμματα εξωτερικών  καθρεπτών, στα επιχρωμιωμένα εξωτερικά πόμολα θυρών και την επιχρωμιωμένη γραμμή στο καπό.

Το αμάξωμα «Sera Blue», ένα αποκλειστικό χρώμα για αυτή την ειδική σειρά. Όμορφα δείχνει στην έκδοση hatchback το μαύρο χρώμα της πανοραμικής οροφής και η βαμμένη μαύρη αεροτομή.

Στο  εσωτερικό, διακρίνεις το ένθετο ξύλινο ταμπλό από μαόνι, που δίνει αίσθηση σκάφους. Άλλα σημεία που ξεχωρίζουν στο εσωτερικό του 500 Riva είναι τα ξύλινα μαρσπιέ θυρών και το ξύλινο πόμολο λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και το κρεμ δερμάτινο σαλόνι.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.3 Multijet 95 HP diesel  turbo. Θεωρείται το διαμάντι της FCA. Μεγάλη αυτονομία και χαμηλό κόστος λειτουργίας.

Έχει ισχύ 95 HP που τους αποδίδει στις 3750 σ.α.λ. Η  μέγιστη ταχύτητα είναι 180 χλμ ενώ η επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ/ώρα είναι  10,7 δευτερόλεπτα.

Η ροπή με τη χρήση του υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία , είναι 170 Nm στις 1.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 200 Nm στις 1.500 σ.α.λ.,.

Περισσότερα για τη άνεση, την ασφάλεια και τις οδηγικές μας εντυπώσεις, θα σας δώσουμε όταν θα οδηγήσουμε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: