Η απουσία της Ιταλίας από το κορυφαίο ποδοσφαιρικό ραντεβού, όπως είναι το Μουντιάλ της Ρωσίας, είναι σίγουρα μία μεγάλη απώλεια για τον αθλητισμό, αλλά όπως φαίνεται και ένα οικονομικό πρόβλημα για την χώρα. «Ο αποκλεισμός της Ιταλίας από το Παγκόσμιο Κύπελλο σημαίνει, από οικονομική άποψη, μία απώλεια 500-600 εκατομμυρίων. Πρέπει όμως να δούμε αν μιλάμε άμεσα ή έμμεσα. Αν μιλάμε για έμμεσες απώλειες, σίγουρα το ποσό θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ», δήλωσε ο Καράρο στο radio 24. «Δεν πρόκειται μόνο για τη πώληση των διαφημίσεων, τα τηλεοπτικά δικαιώματα και το εμπορικό κομμάτι που σχετίζονται με την διοργάνωση.
Υπάρχουν πολλά περισσότερα από αυτά. Συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων που χάνονται από τις εταιρείες που οργανώνουν πακέτα ταξιδιού στη Ρωσία. Επίσης, η επίδραση στα γραφεία στοιχημάτων και οι απώλειες στα μπαρ και εστιατόρια σε όλη τη χώρα κατά τη διάρκεια αγώνων», πρόσθεσε ο Καράρο. Η ιταλική οικονομική εφημερίδα Il Sole 24 Ore, προσθέτει αυτές τις καταστροφικές προβλέψεις. Αναμένει μείωση του κύκλου εργασιών κατά 100 εκατομμύρια ευρώ σε διαφήμιση και χορηγίες, ενώ η FIFA εξακολουθεί να αναζητά αγοραστή στην ιταλική τηλεόραση. Στη Βραζιλία το 2014, Rai Sport και Sky Sport κατέβαλαν περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ το καθένα. Τώρα, δεν θα είναι πρόθυμοι να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη. Επίσης η FIFA θα διανείμει σχεδόν 350 εκατ. ευρώ μεταξύ των ομάδων που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας το 2018, χρήματα που δεν θα φτάσουν στα ταμεία της FIGC. Η Puma είχε στην Ιταλία ως κύριο εκπρόσωπό της στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Κανείς δεν περίμενε να μείνει έξω, κάτι που δεν συνέβη από το 1958. Οι προβλέψεις πωλήσεων της νέας φανέλας ήταν για εκατομμύρια.
Πηγή: athlitikotetradio.gr
Tags: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ