Μεγάλο περίπτερο αλλά μικρό το ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα της Volvo

 

 

 

 

 

Του Πέρη Χαλάτση

Η ελληνική εταιρία που εκπροσωπεί τα σουηδικά αυτοκίνητα στη χώρα μας, κάθε χρόνο κρατάει το δικό της πόστο στην έκθεση αυτοκινήτου στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο. Έτσι και φέτος στην  « Αυτοκίνηση 2016», έχει ένα μεγάλο περίπτερο με όλα τα μοντέλα της.

Περίεργο όμως.

Φέτος δεν είδα μεγάλο ενδιαφέρον.

Δεν ξέρω αν και τις δύο φορές που πέρασα από το περίπτερο της σουηδικής εταιρίας  , έπεσα πάνω στην  κακιά στιγμή.

Πάντως κόσμο να ενδιαφέρεται δεν είδα.

Ίσως αυτοί που διαλέγουν να κυκλοφορούν με αυτοκίνητα της Volvo δεν καταδέχονται να φτάσουν μέχρι την έκθεση στο πρώην δυτικό αεροδρόμιο.

Αλλά ούτε και αυτοί που τα διαφημίζουν στις ραδιοφωνικές τους εκπομπές  δεν πέρασαν από το περίπτερο της εταιρίας. Έτσι για τα μάτια του κόσμου.

Διαβάζοντας φυσικά το άρθρο αυτό ίσως να το κάνουν. Αλλά και να το κάνουν θα είναι κατόπιν εορτής.

‘Ίσως και η Volvo δεν ελπίζει στο αγοραστικό κοινό που ψάχνει αυτοκίνητα έως 1400 κ.εκ. Έχει άλλο πελατολόγιο και άλλο κοινό που απευθύνεται διαφημιστικά.

Κάποιοι θα σπεύσουν να κάνουν την κριτική τους. Ότι είναι ακριβή η τιμή τους. Ότι δεν απευθύνεται σε όλον τον κόσμο η Volvo και όλα τα άλλα σχετικά που συνήθως λένε.

Και καλά θα κάνουν. Αλλά πριν το κάνουν θα πρέπει να διαβάσουν προσεκτικά τις επόμενες γραμμές.

Το μήνα Σεπτέμβριο , το μήνα που μας πέρασε, η Volvo βρίσκεται πολύ  χαμηλά σε πωλήσεις.

Βρίσκεται στην 19η θέση. Πούλησε 64 αυτοκίνητα σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Όσον αφορά το αν είναι ακριβά ή όχι, θα παραθέσω τον άλλον ακριβό ανταγωνισμό της.

Δηλαδή τι έκανε η Mercedes, η BMW , η Audi. Αυτός είναι ό άμεσος ανταγωνιστής της Volvo.

Το μήνα Σεπτέμβριο με βάση τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις είχαν ως εξής:

Mercedes    326 μονάδες

BMW           188 μονάδες

AUDI           145   μονάδες

VOLVO          64   μονάδες

Το ποσοστό της Mercedes στις ταξινομήσεις ήταν 7,02 %, της BMW 4,05% , της AUDI 3,12% και της VOLVO μόλις 1,38%

Κάτι φταίει σίγουρα . Γιατί οι τρείς παραπάνω ανταγωνιστές πουλάνε αυτοκίνητα και πολλά από αυτά έχουν υψηλότερες τιμές.

Φταίει το μάρκετινγκ, φταίει η πολιτική της ελληνικής Volvo; Κάτι φταίει.

Είναι κρίμα. Η  σουηδική εταιρία  έχει κάνει άλματα στον τομέα της ασφάλειας. Είναι στα υψηλά στάνταρ. Περιμέναμε κάτι καλύτερο.

Και ας διατυμπανίζουν οι φίλοι μας ότι είναι ευχαριστημένοι με τις πωλήσεις. Το 1,38 % τα λέει όλα.

 

*** Οι φωτογραφίες είναι απο την press day

Μεγάλο περίπτερο αλλά μικρό το ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα της Volvo

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: