Μειωμένες και τον Μάρτιο οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων

Από τη μία τα «τσιπάκια» η αν το θέλετε οι «ημιαγωγοί» και από την άλλη ο πόλεμος στην Ουκρανία  είναι οι βασικές αιτίες που ακόμη η αγορά δεν μπορεί να ομαλοποιηθεί παρά τις προσπάθειες που κάνουν οι επικεφαλής στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν παραγγελίες αλλά αυτοκίνητα δεν εισάγονται. Γι αυτό υπάρχει η πτώση στις ταξινομήσεις. Οι υπεύθυνοι στις ελληνικές αντιπροσωπείες εκτιμούν ότι τους επόμενους 4-6 μήνες η αγορά θα ομαλοποιηθεί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Μάρτιο οι συνολικές ταξινομήσεις  νέων Ι.Χ. στην Ελλάδα σημείωσαν πτώση 6.3% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Σίγουρα ο Μάρτιος ήταν δύσκολος μήνας.

Τον Μάρτιο ταξινομήθηκαν 8.418 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, σε αντίθεση με τον Μάρτιο του 2021 όπου ο αριθμός τους έφτασε τα 8.964.

 

Το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα στοιχεία δείχνουν πως η συνολική τάση για τις 90 ημέρες του 2021, δείχνει μείωση (συγκριτικά με πέρυσι) 4.3% στις συνολικές ταξινομήσεις νέων επιβατικών. Κάτι που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη πτώση των πωλήσεων τον Ιανουάριο.

Οι αγοραστές δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στην κατηγορία των B-SUV. Τον Μάρτιο είχε  αύξηση 4.7% . Αύξηση +7.8%.είχε και το τρίμηνο Ιαν-Φεβ-Μαρ.

Τα Υβριδικά (+6.6%) αλλά και τα επαναφορτιζόμενα Υβριδικά (3.0%) κινήθηκαν καλύτερα από τα αμιγώς αυτοκίνητα με βενζίνη που έχασαν ένα μικρό ποσοστό.

Στις ταξινομήσεις Μαρτίου την πρωτιά κρατάει η Toyota και ακολουθούν Hyundai και  Peugeot. Άνοδο  έχουν η Opel και η Dacia.

 

 

Μειωμένες και τον Μάρτιο οι ταξινομήσεις των νέων αυτοκινήτων gr.

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: