Η δίλιτρη έκδοση της Mercedes-Benz GLC πριν ακόμη κυκλοφορήσει στους δρόμους είχε κάνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο παρά την υψηλή τιμή του κέρδισε τους οδηγούς που μαγνητίζονται από τη γερμανική φίρμα με σήμα το αστέρι.
Μερικά χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία της GLC, ακολούθησε ένα καλό και διακριτικό facelift. Ειδικά στην έκδοση με κινητήρα πετρελαίου το αυτοκίνητο έκανε τρελές πωλήσεις σε σχέση πάντα με το κοινό που απευθύνεται και την τιμή του.
Μπαίνοντας στην Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC – με τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα- εντυπωσιάζεσαι με την αυτονομία που σου δείχνει η ένδειξη στο καντράν. Όταν σου δείχνει 900+ χιλιόμετρα δεν χρειάζεται να είσαι μαθηματικός για να καταλάβεις ότι πρόκειται για ένα οικονομικό σε κατανάλωση μοντέλο.
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν σε όλους τους τομείς τη 2η γενιά του παγκόσμιου best seller. Και αυτό το αναβαθμισμένο μοντέλο πήραμε για να δοκιμάσουμε εντός και εκτός πόλης.
Αρχικά να πούμε ότι μια τετραμελής οικογένεια, εκτός του ότι ταξιδεύει άνετα στο ευρύχωρο σαλόνι, μπορεί να γεμίσει το μεγάλο πορτμπαγκάζ με αρκετές αποσκευές (ωφέλιμος χώρος από 620 – 1.640 lt).
Το μήκος της GLC είναι 4.716 , το πλάτος 1.890 και το ύψος 1.640mm ενώ αυξημένο κατά +1,5 εκατοστό είναι το μεταξόνιο (2.888 mm).
Πριν κλείσουμε την παράγραφο με τους αριθμούς σημαντικό είναι να ξέρετε ότι στο SUV της σειράς που δοκιμάζουμε, η απόσταση από το έδαφος κυμαίνεται από 180-200 χιλιοστά. Πολύ καλό για τον οδηγό που θα αποφασίσει να κάνει μια βόλτα εκτός δρόμου.
Η GLC 220d 4MATIC είναι ένα αρκετά ευρύχωρο αυτοκίνητο. Στο δρόμο, στην εθνική οδό η τετρακίνητη έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα δεν παίζεται. Το μόνο που κινδύνευες είναι να ξεχαστείς και να πάρεις την κλήση για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας. Γιατί μπορεί να νομίζεις ότι πηγαίνεις στο επιτρεπόμενο όριο, δηλαδή 130 χλμ./ώρα αλλά όταν δεις το ταχύμετρό σου να διαπιστώσεις ότι πηγαίνεις με 180 χλμ.
Η ισχύς της GLC 220d 4MATIC είναι 197 PS ( 3.600 rpm) και η ροπή 440 Nm / 1.800-2.800 rpm. Το σύστημα για την υπερτροφοδότηση είναι με commonrail. Με την αρωγή ενός συστήματος ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V (+23 PS) η GLC αποκτά οικολογική συνείδηση.Η επιτάχυνση από 0-100 γίνεται σε 8,0’’ ενώ η τελική ταχύτητα είναι 219 km/h.
Πρόκειται για ένα άριστα στημένο αυτοκίνητο, ιδιαίτερα σταθερό που «χτίστηκε» στην πλατφόρμα MRA2. Πατάει καλά στην άσφαλτο. Ακόμη και στον κατηφορικό δρόμο με στροφές, δεν γέρνει το αμάξωμα. Οι αναρτήσεις μπροστά και πίσω είναιτεσσάρων συνδέσμων /πολλαπλών συνδέσμων.
Τα φρένα του μπροστά και πίσω είναι αεριζόμενοι δίσκοι. Τα ελαστικά στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν της Michelin ( 255/45 R20).
Στην αρχή αναφερθήκαμε στην ένδειξη της αυτονομίας. Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα οικονομικός, δικαιολογώντας την ένδειξη 900 +χλμ (με ρεζερβουάρ 62 lt). Φτάνεις Θεσσαλονίκη και ο δείκτης μόλις που περνάει τη μεσαία γραμμή.
Εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του. Ξεχωρίζει. Για το εσωτερικό τα λόγια είναι περιττά. Φοβερή δουλειά. Οι σχεδιαστές πάντρεψαν τις δερμάτινες επενδύσεις με το αλουμίνιο αλλά και το φωτισμό.
«Φώτισαν» τις όμορφες λεπτομέρειες και τα έντονα premium χαρακτηριστικά. Δεν έκαναν υπερβολές. Ότι έκαναν δεν ήταν για εντυπωσιασμό αλλά για σωστή λειτουργία.
Για να λειτουργούν χωρίς να προβληματίζουν τον οδηγό. Η οθόνη του πίνακα οργάνων των 12.3’’ είναι ευκρινέστατη ενώ η κάθετη οθόνη που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, 11.9 ‘’ δίνει λεπτομέρειες σε ότι και αν επιλέξεις. Και αν τυχόν ξεχάσετε το κινητό σας πριν βγείτε από το αυτοκίνητο, θα ακούσετε ένα ηχητικό μήνυμα που σας ενημερώνει ότι το κινητό σας είναι μέσα στο αυτοκίνητο.
Το ίδιο κάνει και όταν εισέρχεστε στο αυτοκίνητο. Μόλις ανοίξει η κεντρική οθόνη το MBUX δεύτερης γενιάς σας ζητάει «Να είστε προσεκτικοί και να μην αποσπάται η προσοχή σας από το δρόμο…».
Τα καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά από τους μικρούς μοχλούς που βρίσκονται στις πόρτες. Αφού ο οδηγός βρει τη θέση που του ταιριάζει επιλέγει και το στυλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport) και το αυτοκίνητο είναι πανέτοιμο για να σας συναρπάσει. Το τιμόνι είναι υπάκουο και δεν έχει μπόσικα. Η κρεμαγιέρα με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, όσο το 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο και συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα.
Για να κλείσουμε την ενότητα του πολύ καλοστημένου αυτοκινήτου, θα σας πούμε και την τιμή που φυσικά όσοι έχετε αποφασίσει να το αποκτήσετε θα την γνωρίζετε. Η τιμή της GLC220 είναι 73.300 ευρώ ενώ η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής με τον πετρελαιοκινητήρα είναι 75.500 ευρώ. Και φυσικά αν με ρωτήσετε ποια από τις δύο εκδόσεις θα προτιμούσα, θα σας έλεγα την Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC.
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC 2ης γενιάς: Ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και μαγνητίζει gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER