Μέση και μαλακή γόμα θα χρησιμοποιήσουν στο γκραν πρί της Βραζιλίας

Κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τον καιρό στη Βραζιλία. Πέρυσι είχε καύσωνα οπότε ο αγώνας έγινε με διαφορετικές γόμες ελαστικών από την Pirelli. Το 2014 ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα για λογαριασμό της Mercedes πραγματοποιώντας 3 αλλαγές ελαστικών. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα και έβαλε τη μέση στον 7ο στον 26ο και στον 50στό γύρο. Από τους οδηγούς που πραγματοποίησαν δυο αλλαγές πιο ψηλά (7ος) τερμάτισε ο Raikkonen. Φέτος η στρατηγική είναι διαφορετική. Ο νέος ασφαλτοτάπητας που στρώθηκε πέρυσι άλλαξε το επίπεδο τραχύτητας της επιφάνειας ενώ και φέτος έχουν εκ νέου φτιαχτεί κάποια σημεία. Επίσης υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις στην πίστα συμπεριλαμβανομένων των νέων εγκαταστάσεων των πιτ. Το όριο σ’ αυτή την πίστα έρχεται από τα πίσω ελαστικά και ειδικότερα από το πίσω δεξιά που καταπονείται περισσότερο λόγω της φοράς που είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού. Αριστερόστροφη επίσης είναι και η επόμενη πίστα στο Άμπου Ντάμπι που θα φιλοξενήσει τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Τα ελαστικά συχνά υπόκεινται σε συνδυασμό δυνάμεων στο Ιντερλάγος καθώς ασκούνται ταυτόχρονα διαμήκη και εγκάρσια φορτία. Αυτό αυξάνει τη θερμοκρασία της γόμας. Τα επίπεδα κάθετης δύναμης είναι γενικώς υψηλά. Η μηχανική και η αεροδυναμικά παραγόμενη πρόσφυση έχουν εξίσου μεγάλη επίδραση. Η μέση γόμα P Zero White με το άσπρο σιρίτι και η μαλακή γόμα P Zero με το κίτρινο σιρίτι επελέγησαν για το φετινό GP της Βραζιλίας. Πρόκειται για τον πιο δημοφιλή συνδυασμό της χρονιάς που θα χρησιμοποιηθεί για 9η και τελευταία φορά το 2015. Ο γύρος πίστας στη Βραζιλία είναι ένας από τους πιο μικρούς σε μήκος αλλά πιο έντονους όλης της χρονιάς. Η φορά της πίστας είναι αντίθετη με τους δείκτες του ρολογιού κάτι που δεν είναι σύνηθες στη Formula 1. Υπάρχει πολύ δουλειά τόσο για τα ελαστικά όσο και για τους οδηγούς καθώς η πίστα του Iντερλάγος απαιτεί μεγάλη προσπάθεια από άποψη φυσικής κατάστασης. Οι καιρικές συνθήκες μπορεί να περιπλέξουν τα πράγματα ακόμη πιο πολύ. Πέρυσι οι πιο υψηλές θερμοκρασίες που συναντήσαμε όλη τη χρονιά κατεγράφησαν στη Βραζιλία όμως στο παρελθόν ο αγώνας είχε επηρεαστεί από καταρρακτώδη βροχή. Αν δε βρέξει η πίστα του Ιντερλάγος είναι το ιδανικό πεδίο για το συνδυασμό μέσης και μαλακής γόμας. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής Pirelli: «Το Ιντερλάγος είναι μια από τις πιο ιστορικές διαδρομές, όπου σε κάποιο βαθμό έχει γραφτεί η ιστορία της Formula 1. Οπότε είναι ευχαρίστηση για μας ο ερχομός εδώ, όπου βιώνουμε τη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι τοπικοί φίλαθλοι αλλά και το πάθος που τους διακατέχει. Είναι η ολοκλήρωση ενός πρωτόγνωρου τριπλού σερί αγώνων στην Αμερική με αγώνες σε ΗΠΑ, Μεξικό και Βραζιλία. Η Νότια Αμερική και η Βραζιλία ειδικότερα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως για την Pirelli οπότε αποτελεί για μας έναν από τους πιο σημαντικούς αγώνες καθώς η εκπροσώπησή μας εδώ είναι ευρύτατη. Οι αλλαγές στην άσφαλτο του οδοστρώματος στο Ιντερλάγος επηρέασαν τη συμπεριφορά των ελαστικών, έχει ενδιαφέρον να δούμε φέτος πως θα διαμορφωθεί η χρήση των ελαστικών. Παραδοσιακά το Ιντερλάγος ασκεί υψηλά φορτία στα ελαστικά οπότε περιμένουμε από τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν δυο με τρία πιτ στοπ. Όμως, όπως συνήθως πραγματική εικόνα της κατάστασης, θα έχουμε μετά τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής».

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: