Η λέξη «Metaverse» ήταν άγνωστη. Τουλάχιστον στο χώρο του αυτοκινήτου. Ξαφνικά έγινε δημοφιλής. Την χρησιμοποιούν όλοι όσοι ασχολούνται με την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Για την Nissan, το metaverse αντιπροσωπεύει μια νέα πλατφόρμα για την προώθηση του εταιρικού της σκοπού. Η λέξη σημαίνει εξερεύνηση νέων τρόπων υποστήριξης ενός προϊόντος, σημαίνει όμως και καινοτομία ενώ προσφέρει εμπλουτισμό των εμπειριών των πελατών της.
Η Coralie Musy, Αντιπρόεδρος, Brand & Customer Experience της Nissan AMIEO αναφέρθηκε στο «metaverse»:
“Το metaverse προσφέρει απίστευτα νέες, συναρπαστικές και πολύτιμες ευκαιρίες για την Nissan. Ανυπομονούμε να αξιοποιήσουμε αυτήν την τεχνολογία και να εξερευνήσουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα έχουμε τους πελάτες μας μαζί σε αυτό το ταξίδι”
Οι γιαπωνέζοι λένε ότι «συνοψίζει» συναρπαστικές τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), το blockchain και πολλά άλλα.
Ας δούμε αρχικά τι είναι το metaverse ;
Με απλά λόγια, το metaverse αντιπροσωπεύει έναν εικονικό και «καθηλωτικό» διαδικτυακό χώρο που ενώνει τον φυσικό κόσμο με τον ψηφιακό. Μια συνήθης παρανόηση είναι ότι το metaverse είναι το ίδιο με το VR. Και ενώ είναι αλήθεια ότι το VR αποτελεί ένα μεγάλο μέρος του metaverse, οι δύο όροι δεν είναι εναλλάξιμοι.
Επειδή το metaverse είναι μια αναδυόμενη τεχνολογία, η κλίμακα και το εύρος του δεν έχουν ακόμη καθοριστεί. Επομένως, είναι ανοιχτό σε ερμηνείες. Αυτό σημαίνει ότι τα AR φίλτρα των τηλεφώνων και οι αποκεντρωμένες πλατφόρμες παιχνιδιών (και τα δύο εκτείνουν την πραγματικότητά μας), αποτελούν μέρος του metaverse, όσο και οι εμπειρίες που απορρέουν από τις τεχνολογίες VR και τα ολογράμματα.
Πώς μπορεί η αυτοκινητοβιομηχανία να αξιοποιήσει το metaverse;
Για την αυτοκινητοβιομηχανία, το metaverse παρουσιάζει συναρπαστικές ευκαιρίες, από τη σχεδίαση και την κατασκευή, έως τις υπηρεσίες μετά την πώληση και την υποστήριξη. Για παράδειγμα, η Nissan χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογίες AR και VR για την ανάπτυξη και την εδραίωση του σχεδιασμού των επερχόμενων αυτοκινήτων. Σχεδιαστές από στούντιο σε όλο τον κόσμο συμμετέχουν εικονικά σε διαδικτυακούς χώρους για να αναθεωρήσουν μαζί πρωτότυπα, να αλληλεπιδράσουν μαζί τους, ακόμη και να κάνουν ορισμένες τροποποιήσεις, όλα σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνολογία διευκολύνει τρομερά τη συζήτηση και επιταχύνει τη διαδικασία έγκρισης για να ακολουθήσει η φάση της ανάπτυξης.
Το metaverse ανοίγει επίσης νέους τρόπους εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού, ενισχύοντας τις διαδικασίες παραγωγής με την μικτή πραγματικότητα (MR). Από την άλλη πλευρά, οι εταιρείες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το metaverse για να δημιουργήσουν εικονικούς εκθεσιακούς χώρους για τους επισκέπτες προκειμένου να “εξερευνήσουν οχήματα”, μέσα από καθηλωτικές εμπειρίες που είναι πραγματικά μοναδικές.
Τα έργα metaverse της Nissan
Αναγνωρίζοντας ότι οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν ολοένα και περισσότερο καινοτομία που συναρπάζει, τα πρόσφατα έργα της Nissan ανά την Υφήλιο διερευνούν πώς το metaverse μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό.
Η Nissan γίνεται virtual με το Sakura στην Ιαπωνία
Τον Μάιο του 2022, η Nissan αποκάλυψε στο metaverse το Nissan Sakura, ένα ηλεκτρικό μίνι όχημα αποκλειστικά για την Ιαπωνία, παράλληλα με το λανσάρισμά του στον πραγματικό κόσμο. Ως μέρος της εμπειρίας, οι χρήστες του VRChat σε όλο τον κόσμο μπορούσαν να εξερευνήσουν το Nissan Sakura Driving Island, όπου θα μπορούσαν να δοκιμάσουν εικονικά το αυτοκίνητο, ακόμη και να το φορτίσουν, απολαμβάνοντας παραδοσιακό Ιαπωνικό τσάι και γλυκά.
Το Ariya στο Metaverse, στο Ηνωμένο Βασίλειο
Πρόσφατα, η Nissan στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέπτυξε μια καμπάνια metaverse για το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού Ariya. Η Nissan προσέλαβε πέντε καλλιτέχνες, από διαφορετικά υπόβαθρα, για να δημιουργήσουν “εξηλεκτρισμένες” εκδόσεις των αντίστοιχων πόλεων τους, με βιώσιμο χαρακτήρα, για Μπέρμιγχαμ, Λονδίνο, Λιντς, Λίβερπουλ και Μάντσεστερ.
Στη συνέχεια, οι χρήστες μεταφέρθηκαν στο metaverse μέσω του Nissan Electrified Lab, μιας καθηλωτικής εμπειρίας για επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητές συσκευές, στην οποία μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν με ένα εικονικό μοντέλο του Ariya και να χρησιμοποιήσουν μια “πύλη” για να επισκεφθούν τις “εξηλεκτρισμένες” πόλεις.
Nissan e-POWER Metaverse στην Ιταλία
Σε ένα ξεχωριστό έργο, η Nissan στην Ιταλία ανακοίνωσε το e-POWER Metaverse στην Decentraland. Οι επισκέπτες θα μπορούν να εξερευνήσουν το νέο κινητήριο σύνολο e-POWER, ενώ θα ανακαλύπτουν βασικά χαρακτηριστικά του “εξηλεκτρισμένου” Nissan Qashqai.
Ένα προσαρμοσμένο avatar καλωσορίζει τους επισκέπτες στον εκθεσιακό χώρο της Nissan, οδηγώντας τους, μέσω της διαδραστικής εμπειρίας, να ανακαλύψουν τα “άδυτα” του e-POWER και του Qashqai.
Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να συμμετέχουν σε εμπειρίες καθοδηγούμενης μάθησης όπου μπορούν να “εντρυφήσουν” στα πλεονεκτήματα αυτού του νέου κινητήριου συνόλου και να λάβουν μέρος σε έναν διαγωνισμό, για να κερδίσουν ένα 24ωρο test drive του Qashqai στις κανονικές εκθέσεις. Επιπλέον, μπορούν επίσης να εξαργυρώσουν “αντικείμενα” για να προσαρμόσουν τα εικονικά τους avatar, ως πρόσθετους πόντους για τη συμμετοχή τους.
Ελπίζουμε να σας διαφωτίσαμε και να καταλάβατε κατά κάποιο τρόπο τι σημαίνει η νέα λέξη που μπήκε στο λεξιλόγιο μας.
Metaverse: Πως και γιατί έγινε δημοφιλής η λέξη με τις πολλές έννοιες gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, nissan