Toν Δεκέμβριο που μας πέρασε, έγινε γνωστό πως η Selena Gomez θα είναι το πρόσωπο της διαφημιστικής εκστρατείας του fashion lebel Coach. Tίποτα περίεργο μέχρι εδώ. Ένας ακόμα διεθνής οίκος μόδας προσεγγίζει μια υπερδιάσημη pop singer για να προωθήσει μέσω αυτής τα προϊόντα του. Το πρώτο σοκ ήρθε όταν διέρρευσε το ποσό της συμφωνίας. Και ήταν μεγάλο. Πολύ μεγάλο. «Δέκα εκατομμύρια δολάρια» μεγάλο. Τώρα λοιπόν, μερικούς μήνες μετά που ήρθε στην δημοσιότητα ένα μέρος την καμπάνιας Coach F/W 2017 όλος ο κόσμος της μόδας περιμένει με αγωνία να δει αν αυτή η φωτογράφιση «ανταποκρίνεται» σε αυτά τα νούμερα. Αν φυσικά είναι εφικτό να μετρηθεί ποτέ κάτι τέτοιο. Αισθητικό κριτήριο και καλλιτεχνικό αποτέλεσμα VS επιχειρηματικών deals και οικονομικών αντιτίμων…. Άβολο, αλλά ας αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.
Ο creative director του brand, Stuart Vevers, εμπιστεύτηκε για ακόμα μια φορά τον φωτογραφικό φακό και την «ματιά» του Steven Meisel. To styling επιμελήθηκε ο Karl Templer, καλλιτεχνικός διευθυντής του project ήταν ο Fabien Baron, το μακιγιάζ έκανε η Pat McGrath και τα μαλλιά της Selena, ο Guido Palau. Το θέμα της φωτογράφισης είναι ένα road-trip. Η τραγουδίστρια βρίσκεται στο πίσω κάθισμα μιας Plymouth Fury του 1976, συνδυάζοντας ρομαντικά retro, 70s στοιχεία στο look της, με τον αντισυμβατικό χαρακτήρα που έχει από μόνη της η εικόνα μιας νεαρής γυναίκας που ξεκινάει για ένα ταξίδι στα βάθη της Αμερικής. Κάτι σαν να διαβάζει το «Στο Δρόμο» του Jack Kerouac και να μπαίνεις στο πνεύμα του μπήτνικ κινήματος… στην πιο στυλιζαρισμένη εκδοχή του. Ο Vevers δήλωσε πως, «Η Selena ‘μιλάει’ στην γενιά μας, αλλά καταφέρνει με το στυλ της να την ενώσει και με τις προηγούμενες». Αν όντως το πετύχει αυτό και δώσει μια οικουμενική αναγνώριση, που καλύπτει ένα μεγάλο ηλικιακό φάσμα, στην Coach… τότε τι να πούμε και εμείς… μάλλον τα χρήματα του label «δεν πήγαν χαμένα».
(?)
moda