Με μια νέα διαφημιστική καμπάνια, η Fiat, γιορτάζει τη διάκριση των Sting και Shaggy στα βραβεία Grammyτου 2019, όπου οι δύο δημοφιλείς καλλιτέχνες κέρδισαν τον τίτλο Best Reggae Album.
Με ένα νέο teaser, η Fiat, γιορτάζει την επιτυχία των Sting και Shaggy, οι οποίοι με το άλμπουμ 44/876 κέρδισαν το βραβείο «Best Reggae Album» στα GRAMMY.
Ο Olivier Francois, Επικεφαλής της Fiat και FCA Global CMO, σχολίασε: «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την εξαιρετική διάκριση και η Fiat με ιδιαίτερη τιμή συγχαίρει τους δύο θρυλικούς καλλιτέχνες.»
Δημιουργημένη από τον διάσημο σκηνοθέτη Joseph Kahn (Jennifer Lopez, U2, Gaga, Taylor Swift), η νέα καμπάνια περιλαμβάνει ένα teaser το οποίο έχει επιλεγμένες σκηνές από τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση, στην οποία συμμετέχουν οι Sting και Shaggy με αφορμή την παρουσίαση μιας νέας ειδικής σειράς για την επέτειο των 120 χρόνων της Fiat. Ο Kahn σκηνοθέτησε επίσης το μουσικό video των Sting και Shaggy για το νέο single, «Just One Lifetime», που υποστηρίζει η Fiat.
Το 2018, οι Sting και Shaggy παρουσίασαν το άλμπουμ 44/876. Ο τίτλος αποτελεί σύνθεση του τηλεφωνικού κωδικού της Αγγλίας (Sting) και της Τζαμάικα (Shaggy), ενώ το άλμπουμ αποτελεί φόρο τιμής στη χώρα της Καραϊβικής, όπου ο Sting δημιούργησε κλασσικά κομμάτια, όπως το «Every Breath You Take.» των Police.
Το περασμένο καλοκαίρι, οι δύο καλλιτέχνες συνεργάστηκαν στα πλαίσια του 44/876 World Tour, όπου ερμήνευσαν επιτυχίες από την τεράστια καριέρα τους. Οι Sting και Shaggy θα παρουσιάσουν μια νέα σειρά συναυλιών στη Μεγάλη Βρετανία από τις 19 έως τις 25 Μαΐου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.sting.com.
Νέα διαφημιστική καμπάνια της Fiat με τους Sting & Shaggy gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto