Όχι δεν ξεκίνησαν τώρα να πειραματίζονται στην αυτόνομη οδήγηση. Έχουν ξεκινήσει χρόνια πρίν να λειτουργούν σε ειδικές πίστες δοκιμών αυτοκινήτα που δεν χρειάζονται τον …οδηγό. Μάλιστα οι Γερμανοί στο στρατηγείο της BMW ανακοίνωσαν ότι το iNEXT προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει το 2021 . Θα είναι ένα αυτοοδηγούμενο, ηλεκτρικό και πλήρως συνδεδεμένο αυτοκίνητο. Θα ακολουθήσει μία ολόκληρη γκάμα οχημάτων με υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης από όλες τις μάρκες του BMW Group. Εν όψει αυτού, το BMW Group μεταφέρει την τεχνογνωσία του στη συνδεσιμότητα οχημάτων και την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε ένα νέο campus στο Unterschleissheim κοντά στο Μόναχο.
Η Ευελιξία ως βασική αρχή.
Από τα μέσα του 2017, το εξιδεικευμένο δυναμικό που αυτή τη στιγμή είναι κατανεμημένο σε διαφορετικές τοποθεσίες θα συγκεντρωθεί στο Unterschleissheim. «Για να μπορέσουμε να πετύχουμε, καθιερώνουμε νέες μορφές συνεργασίας υπό το “project i 2.0”, με μικρές ομάδες ειδικών για ταχεία απόκριση και συνεργασία σε όλη την εταιρεία, καθώς και ένα υψηλό επίπεδο αρμοδιότητας στη λήψη αποφάσεων», εξηγεί ο Fröhlich. Οι νέες δομές εργασίας θα χαρακτηρίζονται από ευέλικτες ομάδες σε μικρές αποστάσεις – και, πάνω απ’ όλα, σύντομες διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Στο νέο campus, μηχανικοί λογισμικού θα μπορούν να δοκιμάζουν το λογισμικό που εξελίσσουν σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο.
«Συνδυάζουμε τα πλεονεκτήματα μιας start-up εταιρίας, όπως είναι η ευελιξία και η ταχύτητα, με αυτά μιας αναγνωρισμένης εταιρίας, που διαθέτει ασφάλεια διαδικασιών και τεχνογνωσία βιομηχανοποίησης», προσθέτει ο υπεύθυνος εξέλιξης. Σύμφωνα με τον Fröhlich, «Το μελλοντικό κέντρο εξέλιξης αυτόνομης οδήγησης θα μας επιτρέψει να λανσάρουμε το BMW iNEXT, το πρώτο αυτοοδηγούμενο μοντέλο της BMW, στην αγορά το 2021». Το BMW Group στοχεύει να ξεκινήσει δοκιμές άκρως αυτοματοποιημένων οχημάτων σε αστικό περιβάλλον στο Μόναχο, από το 2017.
«Κάνουμε το δικό μας προγραμματισμό».
Αυτή τη στιγμή, το BMW Group απασχολεί περίπου 600 άτομα στο τομέα της άκρως αυτοματοποιημένης οδήγησης. Η πλειοψηφία είναι μηχανικοί λογισμικού – και ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς. «Εξακολουθούμε να έχουμε το δικό μας προγραμματισμό εδώ και είμαστε υπεύθυνοι για την υλοποίηση των δικών μας ιδεών», εξηγεί ο André Müller, μηχανικός στην ομάδα αυτόνομης οδήγησης. «Χρησιμοποιούμε τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως ROS (Robot Operating System), και μπορούμε να βλέπουμε τα αποτελέσματα γρήγορα και άμεσα στο όχημα. Είναι συναρπαστικό να εργάζεσαι σε ένα τόσο σημαντικό τομέα για το μέλλον». Ο André Müller ανυπομονεί να υποδεχτεί νέους συναδέλφους. Με το campus του Unterschleissheim, το BMW Group συνεχίζει να επεκτείνει την εξέλιξη οχημάτων με υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης και αναζητά ειδικούς ΙΤ και μηχανικούς λογισμικού στους τομείς τεχνητής νοημοσύνης, μηχανικής μάθησης και ανάλυσης δεδομένων.
Όταν ολοκληρωθεί η νέα εγκατάσταση, πάνω από 2.000 εργαζόμενοι θα ενώσουν τις δυνάμεις τους στα επόμενα βήματα της πλήρως αυτοματοποιημένης οδήγησης από την ανάπτυξη λογισμικού μέχρι τις δοκιμές στο δρόμο. «Ο δρόμος για την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση είναι μία ευκαιρία στην έδρα της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η απόφαση για την εξέλιξη και δοκιμή τέτοιων οχημάτων στην περιοχή του Μονάχου δείχνει πώς το BMW Group αλλά και ολόκληρη η περιοχή μπορούν να επωφεληθούν από τη νέα τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας», εξηγεί ο Klaus Fröhlich, μέλος Δ.Σ. Υπεύθυνος Εξέλιξης στο BMW Group.
*** Το BMW Group μεταφέρει την τεχνογνωσία του στη συνδεσιμότητα οχημάτων και την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε ένα νέο campus στο Unterschleissheim κοντά στο Μόναχο.
Εταιρικά·Ανθρώπινοι πόροι·Εργοστάσια, εγκαταστάσεις·Κεντρικές εγκαταστάσεις, Κέντρο Ερευνών και Καινοτομίας/FIZ·BMW Welt·Τεχνολογία·BMW ConnectedDrive·Εναλλακτικά συστήματα κίνησης, η κίνηση στο μέλλον
Νέο κέντρο εξέλιξης αυτόνομης οδήγησης
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, κέντρο, ΝΕΟ