Νέοι κινητήρες για το FIAT 500X (pics)
Η πρώτη έκδοση που προστίθεται είναι η 1.4 Multiair II 140hp DCT, με τον κινητήρα Multiair να αποδίδει 140 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Με αυτόν τον κινητήρα το 500X επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 9,8», με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα.
Ταυτόχρονα, η μέση κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο είναι μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 133 g/km. Αυτός ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη DCT. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου για περισσότερη άνεση ή τη σειριακή λειτουργία για πιο σπορ οδήγηση.
Η οδήγηση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, εξασφαλίζει επίσης οικονομία καυσίμου όχι μόνο απέναντι στα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, αλλά και στα αυτόματα με διπλό συμπλέκτη υγρού τύπου. Αυτό το σύνολο ολοκληρώνεται με το σύστημα Start Stop για περισσότερη οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Επιπλέον, στις εκδόσεις Cross Cross Plus το 500X μπορεί να εφοδιαστεί με τον ακόμη ισχυρότερο κινητήρα 1.4 Multiair II 170hp, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και τετρακίνηση. Αυτός ο κινητήρας, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,6», με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 200 χλμ./ώρα.
Η κατανάλωση καυσίμου παραμένει στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 157 g/km. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 ταχυτήτων ελέγχεται από ένα λογισμικό που λαμβάνει δεδομένα από ένα σύνολο αισθητήρων προκειμένου να ρυθμιστεί η συνολική συμπεριφορά του οχήματος στις συνθήκες οδήγησης και να συνδυαστεί η άνεση με την αποδοτικότητα. Επίσης, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα χειροκίνητης εναλλαγής από 4Χ4 σε 4Χ2 και αντίστροφα.
Όλη η γκάμα του 500Χ προσφέρεται και με το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει: 0% επιτόκιο χρηματοδότησης , 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια…
Πηγή: 4troxoi.gr