Η στρατηγική έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στο Ισπανικό Grand Prix με το αποτέλεσμα να είναι αμφίρροπο ως το τέλος. Οι πρωταγωνιστές του αγώνα είχαν διαφορετική σκέψη και διαφορετικές επιλογές στο χρόνο αλλαγής και στις γόμες ελαστικών. Στο τέλος ο Max Verstappen έγινε ο νεότερος οδηγός στην ιστορία που κερδίζει Grand Prix. Μάλιστα αυτό έγινε στο ντεμπούτο του με την ομάδα της Red Bull. Ο 18χρονος οδηγός τερμάτισε τον αγώνα με ένα σετ μέση γόμας με το οποίο διένυσε 32 γύρους: Ένα γύρο περισσότερο από τη Ferrari του Kimi Raikkonen ο οποίος τερμάτισε 2ος. Τόσο η Ferrari όσο και η Red Bull υιοθέτησαν δυο διαφορετικές στρατηγικές: Έκαναν δυο αλλαγές στο ένα μονοθέσιο και τρεις αλλαγές στο άλλο.
Οι τρεις διαθέσιμες γόμες σκληρή/μέση/μαλακή χρησιμοποιήθηκαν στον αγώνα των 66 γύρων. Η μάχη για τη νίκη ανάμεσα στη Red Bull και τη Ferrari κράτησε όλο τον αγώνα και η διαχείριση των ελαστικών αποδείχτηκε κλειδί για την επιτυχία. Τέσσερις οδηγοί διεκδικούσαν τη νίκη μέχρι τον τελευταίο γύρο, μολονότι ο Daniel Ricciardo επηρεάστηκε από ένα αργό κλατάρισμα στο φινάλε που πιθανότατα προήρθε από θραύσμα.
Οι ομάδες της F1 παραμένουν στη Βαρκελώνη για το πρώτο τεστ που θα γίνει σήμερα και αύριο ( Τρίτη και Τετάρτη (17-18/5). Κάποιες ομάδες θα χρησιμοποιήσουν νέους οδηγούς ενώ τα ελαστικά θα είναι οι γόμες του 2016 που έχουν επιλέξει οι ομάδες για να κάνουν τις δοκιμές τους.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Ισπανία, Μέσι