Λίγο μετά το logo »We should all be feminists» Που έφεραν τα t-shirts της συλλογής από το καλοκαίρι του΄16, η Chiuri εμπνέεται από την 21χρονη κόρης της και δημιουργεί logos που δηλώνουν ξεκάθαρη άρνηση. »No, no et no» είναι το νέο μότο που όπως είπε η ίδια είναι η μόνιμη σχεδόν απάντηση της κόρης της όταν τη ρωτά κάτι. Συνέχισε λέγοντας ότι δεν είναι εύκολο να λες όχι και αυτό το χαρακτηριστικό της νέας γενιάς είναι η κινητήριος δύναμή της.
AP Photo/Kamil Zihnioglu
Έτσι, η νέα συλλογή του Dior, δηλώνει επανάσταση και γεμίζει χρώμα και έντονα prints.
AP Photo/Kamil Zihnioglu
Οι cult δεκαετίες γίνονται ένα σε εξαιρετικά outfits.
AP Photo/Kamil Zihnioglu
Τα logos είχαν ξεκάθαρη στάση και απέδιδαν ξεκάθαρα το μήνυμα της Chiuri.
AP Photo/Kamil Zihnioglu
Χωρίς να χάσει την αίγλη του, ο Christian Dior μετάτρεψε τη μόδα σε ένα κοινωνικά μήνυμα κατανοητό από όλους.
AP Photo/Kamil Zihnioglu
AP Photo/Kamil Zihnioglu
AP Photo/Kamil Zihnioglu
AP Photo/Kamil Zihnioglu
Κεντρική φωτογραφία: AP Photo/Kamil Zihnioglu
Moda