Ο έξυπνος τρόπος της Fiat Professional για να ενισχύσει τους μικρούς επαγγελματίες

H Fiat Professional λόγω της πανδημίας του COVID , διαμόρφωσε τις  προτάσεις της ώστε να ανταποκρίνονται σε αυτές τις αλλαγές και να βοηθήσει αποτελεσματικά τις μικρές επιχειρήσεις που επλήγησαν από την πανδημία.

Με την νέα καμπάνια «Professional like you» η οποία βραβεύτηκε με το “Interactive Key Award”, προσφέρει λύσεις για όλους τους επαγγελματίες ειδικά για αυτούς που χρησιμοποιούν την κατηγορία των  ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV). Έδωσε κίνητρο στους πελάτες της  να διαφημίσουν την επιχείρησή τους αφού πρωταγωνιστές στη διαφήμιση ήταν οι ίδιοι οι επαγγελματίες.

Άλλωστε αυτή ήταν και η βασική ιδέα για να πάρουν ανάσα οι μικροεπιχειρηματίες. Ηταν μια έξυπνη ιδέα για να κάνουν επανεκκίνηση των επιχειρήσεων τους.

Η Fiat Professional σε συνεργασία με τη Leo Burnett δημιούργησαν την ξεχωριστή καμπάνια “Pro Like You”, όπου πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι επαγγελματίες. Η καμπάνια έδωσε φωνή στους επαγγελματίες που στηρίχθηκαν στην αξιοπιστία του επαγγελματικού τους Fiat Professional.

Κάθε διαφήμιση εστίαζε στα στοιχεία του επαγγελματία ή της επιχείρησης που συμμετείχε στην καμπάνια, δίνοντας τους τη δυνατότητα να μιλήσουν για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, αλλά και την αποφασιστικότητα τους να τα καταφέρουν και να βγουν πιο δυνατοί από αυτή την κρίση.

Ο έξυπνος τρόπος της Fiat Professional για να ενισχύσει τους μικρούς επαγγελματίες gr.

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: