Τη θέση του επικεφαλής Marketing και Communication της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο ανέλαβε ο Francesco Calcara.
Ο Francesco Calcara που έχει μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης στο εξής θα αναφέρεται μόνο στον CEO της Alfa Romeo κ. Jean-Philipe Imparato. Το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του το αφιέρωσε στο χώρο του αυτοκινήτου, αναπτύσσοντας πλούσια εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing.
Στην αρχή της καριέρας του, το 2004,ασχολήθηκε με τις πωλήσεις της Mazda στην Ιταλία.Αρχικά ως υπεύθυνος πωλήσεων και στη συνέχεια ως επικεφαλής της ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.
Τρία χρόνια μετά έκανε την πρώτη του μεγάλη μεταγραφή και εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Ιταλίας. Από το 2007 ασχολήθηκε και πάλι με το κομμάτι των πωλήσεων ενώ το 2013 τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της MINI.
Το 2016, από τη θέση του Luxury Marketing Manager της BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.Ένα χρόνο μετά,το 2017,ο κ. Calcara έκανε μια ακόμη εντυπωσιακή μεταγραφή και εντάχθηκε στην PSA.
Αρχικά ανέλαβε τη θέση του Brand Director της DS. Στη συνέχεια έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της DS και Αντιπρόεδρος Sales & Marketing. Από τη θέση αυτή διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της DS στην Ιταλική αγορά.
Από σήμερα ο Francesco Calcara είναι ο νέος επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo.
Ο Francesco Calcara νέος επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto