O ενός έτους Sylvester Apollo Bear ποζάρει δίπλα στη μαμά Emily στην πρώτη του καμπάνια. Nepo baby, κυριολεκτικά!
Οι καμπάνιες και τα editorials μόδας έχουν αλλάξει τις τελευταίες σεζόν. Και αυτό γιατί με τη γενικότερη επιστροφή των 90s και των 00s στις τάσεις της σεζόν, ακόμη και οι φωτογραφήσεις και όλα τα νέα campaigns έχουν κάτι από τα all star εξώφυλλα εκείνης της εποχής. Γιατί τα super models ήταν ένα ξεκάθαρο δημιούργημα των 90s, που ακόμη και σήμερα χαρίζουν τη λάμψη τους στο χώρο, με το ίδιο μοτίβο να επαναλαμβάνεται και σήμερα με κορίτσια όπως η Bella και Gigi Hadid, η Kendall Jenner, η Kaia Gerber, η Hailey Bieber και φυσικά η Emily Ratajkowski. Αυτό, που έχει κάνει τα πράγματα διαφορετικά στο παρόν είναι η τάση να προβάλλεται η αληθινή πλευρά αυτών των γυναικών και όχι η αψεγάδιαστη, ψυχρή και απόκοσμη όψη των 90s και 00s.
Floral φόρεμα + μπότες: Η Τόνια βρήκε το ζευγάρι που είναι ιδανικό για τα midi φορέματα
H Emily Ratajkowski συστήνει το γιο της στη fashion κοινότητα.
Η Emily Ratajkowski έχει τολμήσει να μοιραστεί πολλά σχετικά με τη ζωή της, τόσο για το πρόσφατο διαζύγιο της, όσο και για την εγκυμοσύνη της αλλά και την όλη διαδικασία της γέννας και του θηλασμού. Εκτός, όμως, από αυτά έχουμε και το γνωστό βιβλίο της με τίτλο «My Body», όπου αναφέρθηκε ανοιχτά σε πολλά προσωπικά της θέματα, όπως η σχέση της με τους γονείς της, τους άνδρες και τον ίδιο της τον εαυτό. Η ίδια μίλησε ξανά και ξανά με διαδοχικές συνεντεύξεις για την εμπειρία της στο χώρο του modelling, θέλοντας να είναι ανοιχτή με τους fans της που την ακολουθούν πιστά. Έτσι, όταν είδαμε τη νέα καμπάνια της Tory Burch με τον μικρό Sylvester Apollo Bear να φωτογραφίζεται μαζί με τη μαμά του, τίποτα στην ουσία δεν μας έκανε εντύπωση.
Με φόντο το ηλιοβασίλεμα στο Beverly Hills και έχοντας σαν συντορφιά τις Vittoria Ceretti και Ugbad Abdi, η Emily φωτογραφήθηκε μαζί με τον μικρό Baby Sly, όπως είναι το υποκοριστικό του. Με μικροσκοπικά ολόσωμα φορμάκια ο ενός έτους γιος της Emrata φωτογραφήθηκε σαν βατραχάκι, σαν καρότο και σαν κοτοπουλάκι σε μία σειρά από πόζες που έκαναν τα social media να λιώσουν.
Στην καμπάνια βλέπουμε την νέα Tory Burch bucket bag και τα φανταστικά sheer mesh fabric σύνολα, που προτείνει η σχεδιάστρια για την Άνοιξη/Κλαοκαίρι του 2023, όπως και τα πολύχρωμα mules της σειράς, με το χαρακτηριστικό λογότυπο του brand. Στην περίπτωση του Sylvester ο όρος nepo baby βρήκε την κυριολεκτική του σημασία. Και ίσως την προτιμάμε λίγο από όλο το ρεύμα των celebrities kids που έχουν ξεπεράσει πια τα 18 τους χρόνια, αφού μας έδωσε το cuteness που χειαζόμαστε για το Σαββατοκύριακο που έρχεται.
10 «nepo babies» μοντέλα της Gen Z που ακολουθούν τα βήματα των διάσημων γονιών τους
.
Moda