Ο καιρός έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο Γερμανικό Grand Prix. Η βροχή που έπεσε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα έκανε σχεδόν αδύνατη την πρόβλεψη κάποιας στρατηγικής. Παρά την ένταση της βροχής, ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κατάφερε να κερδίσει ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα, κινούμενος πολύ γρήγορα, μολονότι είχε σλικ ελαστικά.
Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο πριν το τέλος, επίσης επηρέασε τον αγώνα. Ο Hamilton ήταν ο μόνος από τους πρώτους έξι οδηγούς στην τελική κατάταξη, που σταμάτησε μια φορά. Το φινάλε είχε μεγάλη πίεση για τις ομάδες καθώς προσπαθούσαν να διαβάσουν τα επίπεδα πρόσφυσης που μεταβάλλονταν συνεχώς. Κάποιοι οδηγοί άλλαξαν από σλικ σε ενδιάμεσα ελαστικά ενώ ένας δοκίμασε τα βρόχινα. Το σπριντ των τελευταίων δέκα γύρων μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας βρήκε τους πρωτοπόρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μια πίστα που στέγνωνε.
MARIO ISOLA — ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Οι καιρικές συνθήκες οδήγησαν σ’ έναν εξαιρετικά δραματικό και απρόβλεπτο αγώνα. Οι ομάδες έπρεπε ν’ αντιδράσουν στο πόδι, στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες, καθώς μόνο ένα από τα τρία τμήματα της πίστας επηρεάστηκε από την βροχή. Τα υπόλοιπα δυο τμήματα παρέμειναν στεγνά. Αυτό προφανώς δημιούργησε μια πολύ μεγάλη πρόκληση καθώς για το τελευταίο μέρος του αγώνα είχε επιλεγεί η πάρα πολύ μαλακή γόμα. Αυτή η γόμα αποδίδει καλά σ’ αυτές τις μεικτές συνθήκες. Είδαμε 6 διαφορετικές στρατηγικές ανάμεσα σε όσους τερμάτισαν στην τελική δεκάδα. Αυτό αποδεικνύει την δυσκολία να επιλέξεις τη σωστή τακτική σ’ αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες. Σημειώστε ότι παρά τη βροχή μόνο τέσσερις από τους πρώτους δέκα, έβαλαν ενδιάμεσα ελαστικά.”
Ο καιρός ήταν με το μέρος του Χάμιλτον
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, Καιρός