Ο Μικ-Ναγκλ και η Citroen DS3 WRC πρώτοι στο Ράλι Φινλανδίας

 

Του Γιάννη Σταυρόπουλου ( motori.gr)

Πόσα μπράβο μπορεί να αξίζει αυτή η νίκη των Μικ-Ναγκλ με το DS3 WRC, και πόσα συγχαρητήρια στη Citroen Racing, που διαχειρίστηκαν με τόση μαεστρία την επικράτηση τους, στον πιο δύσκολο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Έκαναν φανταστικό αγώνα οι βρετανοί, έχοντας τοποθετηθεί από την αρχή επικεφαλείς, αντιμετωπίζοντας με σοβαρότητα τα πυρά πολύ δυνατών αντιπάλων όπως του Λάτβαλα που ήθελε πάση θυσία να κερδίσει τον αγώνα για να κάνει το χατ-τρυκ.

Ήταν αλάνθαστο το πλήρωμα της Citroen Racing στα δύο πιο σημαντικά και δύσκολα σκέλη του αγώνα, αυτό της Παρασκευής και του Σαββάτου, ενώ στο τελευταίο της Κυριακής, η στρατηγική που εφάρμοσαν ήταν για όσκαρ.

Είχαν μια διαφορά ασφαλείας (όση ασφάλεια μπορεί να έχει ένα πλήρωμα από το άλλο, στη μάχη με τα χρονόμετρα) από τους Λάτβαλα-Άντιλα με το VW Polo WRC, που τους επέτρεψε να κάνουν ένα πολύ προσεκτικό τέταρτο και τελευταίο σκέλος με το Φινλανδικό πλήρωμα να κατεβάζει τη διαφορά στα 29,1 δευτ.

Δεν «όρμησε» στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, τη γλιστερή power stage που προσφέρει έξτρα βαθμούς στους τρείς πρώτους, μένοντας μακριά από την «παγίδα», κοιτώντας μόνο το στόχο, την ουσία.  Τη νίκη δηλαδή και την καινούργια ιστορία που έγραψε στο ράλι Φινλανδίας.

Δεύτεροι όπως προαναφέραμε οι Λάτβαλα-Άντιλα που έσωσαν κατά κάποιον τρόπο την τιμή της VW Motorsport, με τρίτους τους Μπριν-Μάρσαλ με το δεύτερο εργοστασιακό DS3 WRC, οι οποίοι έκαναν και αυτοί ένα πολύ καλό αγώνα για να ακολουθήσουν τα δύο Hyundai i20 WRC με Νεβίλ-Γκιλσούλ και Πάντον-Κέναρντ.

Όστμπεργκ-Φλόε, Μίκσλεσεν-Γιέγκερ ακλούθησαν στην κατάταξη, ενώ στην 8η θέση βρίσκεται ο νικητής του WRC2, Εσαπέκα Λάπι με Skoda Fabia R5.

Για την ιστορία οι τρείς ταχύτεροι στην power stage ήταν οι Νεβίλ 4:35.8. Πάντον +1.1 και Λάτβαλα +1.5.

Όσο για τον Οζιέ ολοκλήρωσε 24ος ύστερα από την έξοδο της Παρασκευής που εκκίνησε και πάλι τον αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού “rally 2”, συμπληρώνοντας 6 μήνες χωρίς νίκη ο Γάλλος της VW Motorsport (τελευταία νίκη για τον Οζιέ ο αγώνας στη Σουηδία τον Φεβρουάριο).

Να αναφέρουμε επίσης ότι το ράλι Φινλανδίας ανανέωσε τη σύμβασή του με τον promoter του WRC (στα σαλόνια του WRC βρίσκεται από το 1973) μέχρι και το 2018.

Επόμενος αγώνας 18-21 Αυγούστου το ασφάλτινο ράλι Γερμανίας

Αναλυτικά η κατάταξη:

  1. Mik-2:38:05.8
  2. Λάτβαλα +29.1
  3. Μπριν +1:41.3
  4. Νεβίλ-+1:45.9
  5. Πάντον +1:48.2
  6. Όστμπεργκ +2:04.6
  7. Μίκελσεν +2:22.4
  8. Λάπι +4:53.8
  9. Αμπριν +5:22.4
  10. Σουνίνεν +5:35.

Ο Μικ-Ναγκλ και η Citroen DS3 WRC πρώτοι στο Ράλι Φινλανδίας

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: