Ο Όμιλος της Emirates υιοθετεί νέα επιχειρησιακή στρατηγική

Ο Όμιλος Emirates, που αποτελείται από την αεροπορική εταιρεία Emirates και την dnata, πάροχο εναέριων υπηρεσιών, παρουσίασε τη στρατηγική του για ανάληψη μιας πρωτοβουλίας αναδιάρθρωσης του οργανισμού, με στόχο να μετασχηματιστούν οι δύο εταιρείες του σε κορυφαίες πελατοκεντρικές επιχειρήσεις ταξιδιωτικής εμπειρίας, με επίκεντρο την τεχνολογία. Η αναδιάρθρωση θα εστιάσει στη χρήση των δεδομένων, στον επαναπροσδιορισμό των επιχειρηματικών διαδικασιών με τη χρήση έξυπνης τεχνολογίας, ενώ αναμένεται να βασίσει τη λήψη αποφάσεων στην αξιοποίηση των big data και τη στατιστική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο.

Η στρατηγική αναδιάρθρωσης της επιχείρησης αναμένεται να ωφελήσει κάθε τομέα δράσης του Ομίλου, από την εμπειρία των πελατών και την εμπορική ανάπτυξη μέχρι επιμέρους λειτουργίες του back office.

 «Ο τελικός μας στόχος είναι να επαναπροσδιορίσουμε με έξυπνο τρόπο την εμπειρία του πελάτη δημιουργώντας προσωπικούς δεσμούς με μεμονωμένους πελάτες, σε τέτοια κλίμακα που δεν έχει ξαναγίνει στην ιστορία του κλάδου των υπηρεσιών», δήλωσε ο Sir Tim Clark, Πρόεδρος της Emirates Airline.

Τα big data, οι προγνωστικές αναλύσεις, η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση, η ρομποτική, το crowd sourcing και η συνεργασία, είναι τομείς που θα συμβάλουν στην οικοδόμηση μιας αρχιτεκτονικής διαρκούς καινοτομίας και επαναπροσδιορισμού. Για την υλοποίηση αυτής της αναδιάρθρωσης ο Όμιλος Emirates δημιουργεί μια κεντρική ομάδα Enterprise Change Management, επικεφαλής της οποίας θα οριστεί έμπειρο στέλεχος με κύρια αρμοδιότητα την ολοκλήρωση της μακροπρόθεσμης στρατηγικής αναδιάρθρωσης σε όλο τον οργανισμό.

Ο Sir Tim Clark πρόσθεσε ότι ο Όμιλος θα αναζητήσει τον κατάλληλο υποψήφιο σε παγκόσμιο επίπεδο. 

typosthes.gr-Oikonomia

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: