Την ώρα που ο Γιάννης Αλαφούζος ξεκαθάρισε στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού ότι δεν πρόκειται να συνδράμει ξανά οικονομικά τον σύλλογο, έπειτα από την τελευταία οικονομική «ένεση» των 350.000 ευρώ που ήταν καθοριστική για να πληρωθεί στους παίκτες του Παναθηναϊκού το 40% των οφειλομένων τους, στο εφοπλιστικό…γήπεδο ο «Mr. ΣΚΑΪ» κούνησε τα δίχτυα και μάλιστα με εντυπωσιακό τρόπο! Σύμφωνα με όσα γράφονται στο mononews.gr, ο ιδιοκτήτης της «πράσινης» ΠΑΕ πραγματοποίησε δυναμικό comeback με αγορές πλοίων αξίας 326 εκατ. δολαρίων!
«Η ναυτιλιακή εταιρεία Kyklades Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Αλαφούζου, φαίνεται πως κάνει δυναμικό comeback στον τομέα των VLCCs, μετά από απουσία 10 χρόνων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η οικογένεια Αλαφούζου έχει στα άμεσα σχέδιά της την παραγγελία τεσσάρων νεότευκτων VLCCs από τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries» αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ και προσθέτει: «H ναυτιλιακή εταιρεία έχει ως στόχο την παραγγελία δύο VLCCs (χωρητικότητας 319.000-dwt) και την εξασφάλιση options για την ενδεχόμενη κατασκευή ακόμη δύο. Όσον αφορά την τιμή των tankers, έκαστο κοστολογείται στα 81,5 εκατομμύρια δολάρια, με την εταιρεία να θέλει εξασφαλίσει την άμεση χρονοναύλωση τους. Ως πιθανή ημερομηνία παράδοσης εμφανίζεται το τέλος του 2019. Το τελευταίο διάστημα, η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στη μείωση του στόλου της, έχοντας πουλήσει επτά tankers μεταξύ του Σεπτεμβρίου του 2016 και του Ιουνίου του 2017, βάζοντας στα ταμεία της 180 εκατομμύρια δολάρια. H ναυτιλιακή, που ιδρύθηκε από τον Αριστείδη Αλαφούζο, ο οποίος πέθανε τον Μάιο στην ηλικία των 93 ετών, συμμετείχε για τελευταία φορά στην αγορά VLCCs στις αρχές του αιώνα, αλλά πώλησε τα δύο VLCCs του στόλου της στη Maran Tankers του Γιάννη Αγγελικούση στις αρχές του 2005. Όλο αυτό το διάστημα η ναυτιλιακή της οικογένειας Αλαφούζου δεν είχε δραστηριοποιηθεί στον κλάδο των VLCCs. Πάντως, σύμφωνα με το Tradewinds, υπήρξαν κάποιες ενδείξεις πως η Kyklades Maritime επεδίωξε να αναπτύξει δραστηριότητα στον κλάδο, και το όνομα της είχε ακουστεί όταν η Metrostar Management πουλούσε tankers τέτοιου τύπου. Το ενδιαφέρον όμως δεν προχώρησε και τα VLCCs της Metrostar «μοιράστηκαν» στις ναυτιλιακές Euronav, Frontline και Onassis Olympic Shipping & Management. Οι κατηγορίες δεξαμενόπλοιων στις οποίες έχει επικεντρωθεί η εταιρεία είναι αυτές των suezmaxes και των aframaxes. Σήμερα έχει στο νερό δύο suezmaxes (κατασκευής 2016 και 2017) και τρία aframaxes (κατασκευής 2012), μαζί με τέσσερα LR2 tankers μεταφοράς προϊόντων, όπως αναφέρουν τα επίσημα στοιχεία της Clarksons. Παράλληλα, η ναυτιλιακή έχει παραγγείλει δύο suezmaxes στα ιαπωνικά ναυπηγεία Marine United και άλλα πέντε στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Sundong Shipbuilding».
Πηγή: athlitikotetradio.gr
Tags: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ