Ο πιο ανιαρός αγώνας έγινε στο Ιντερλάγκος

 

Αν και για τον Χάμιλτον δεν υπάρχει κανένα νόημα να τρέχει αφού ήδη έχει εξασφαλίσει τον Παγκόσμιο τίτλο αλλά και για την Mercedes δεν υπάρχει κανένα νόημα να κάνει τόσα έξοδα αφού ήδη έχει εξασφαλίσει και αυτή τον τίτλο, ωστόσο στη Βραζιλία έκανε επαγγελματικά αυτό που λέει ο κανονισμός. Μόνο που κανένας δεν υπολόγισε τους θεατές οι οποίοι παρακολούθησαν αυτή τη φορά τον πιο βαρετό αγώνα. Οι  θεατές που βρέθηκαν στην πίστα Ιντερλάγκος μετά από 71 γύρους , έφυγαν δυσαρεστημένοι. Έτσι όπως ξεκίνησε ο αγώνας έτσι τέλειωσε. Ο πρώτος γύρος έκλεισε με τον Ρόσμπεργκ μπροστά , στη δεύτερη θέση τον  Χάμιλτον και στην τρίτη θέση τον Φέτελ. ‘Ετσι όπως ξεκίνησαν έτσι τερμάτισαν. Χωρίς μια προσπέραση.

Όταν τέλειωσε ο αγώνας οι Χάμιλτον και Φέτελ κάλεσαν τους υπεύθυνους του σπορ να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, δίνοντας τη δυνατότητα στα εκατομμύρια των φίλων της F1 να δουν ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Ο Φέτελ είπε  ότι θα πρέπει να γίνουν κυρίως αλλαγές στα ελαστικά, ώστε να αυξηθεί το κράτημα και να μπορεί ένας οδηγός να μείνει κοντά σ’ ένα άλλο μονοθέσιο.

Καλά τα λέει ο Φέτελ και ο Χάμιλτον. Ξεχνούν όμως ότι υπάρχουν τεράστια συμφέροντα και η …σούπα δεν πρέπει να χαλάσει.

 

Ανασκόπηση

 

O οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg κέρδισε το Βραζιλιάνικο Grand Prix ακολουθώντας στρατηγική τριών πιτ. Εκκίνησε με τη μαλακή γόμα P Zero Yellow και έβαλε τη μέση P Zero White στις 3 αλλαγές που έκανε. Ο Rosberg μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον έτερο οδηγό της Mercedes, Lewis Hamilton – που είχε παρόμοια στρατηγική – από την αρχή ως το τέλος. Ο Γερμανός διατήρησε το προβάδισμα από το σβήσιμο των φώτων μέχρι την καρό σημαία χωρίς να χάσει την πρωτοπορία καθόλου. Η θερμοκρασία οδοστρώματος παρέμεινε υψηλή μολονότι ήταν πιο χαμηλά από τους 50 βαθμούς Κελσίου που καταγράψαμε στις κατατακτήριες δοκιμές. Παρά την απειλή του καιρού τελικά δεν έβρεξε. Η θερμοκρασία οδοστρώματος έπεφτε σταδιακά κατά τη διάρκεια του αγώνα μέχρι τους 35 βαθμούς Κελσίου αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη μειωμένη φθορά και θερμική καταπόνηση των ελαστικών στα τελευταία μέρη.  Οι τρεις πρώτοι χρησιμοποίησαν στρατηγική 3 αλλαγών με διαφορετικές τακτικές όμως. Απ’ όλους όσοι επέλεξαν στρατηγική 2 πιτ στοπ πιο ψηλά στην 4η θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός τερμάτισε πίσω από τον έτερο οδηγό της Ferrari, Sebastian Vettel που ανέβηκε στο βάθρο.

Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα εκτός από τον Carlos Sainz της Toro Rosso και τον Pastor Maldonado της Lotus. Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα συμπλήρωσε μεγάλη απόσταση με τη μέση γόμα ενώ ο Nico Hulkenberg στο τέλος του αγώνα έκανε ακόμη μεγαλύτερη με την ίδια γόμα. Αυτό δείχνει τις διαφορετικές προσεγγίσεις στρατηγικής που υπήρχαν στον αγώνα. Ο Daniel Ricciardo της Red Bull επίσης υιοθέτησε μια εναλλακτική στρατηγική που τον βοήθησε να κερδίσει επτά θέσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα αλλάζοντας από μαλακή σε μέση γόμα στο 2ο γύρο.

Οι προβλέψεις ήταν να τηρηθούν  δυο αλλαγές. Εκκίνηση με μαλακή γόμα και μέση γόμα στον 17ο γύρο και στον 44ο γύρο. Ο Rosberg και ο Hamilton ακολούθησαν στρατηγική 3 αλλαγών μαλακή/μέση/μέση/μέση γόμα. Ο Rosberg άλλαξε ελαστικά στους γύρους 14,34 και 49. Ο Hamilton που είχε πανομοιότυπη στρατηγική σταματούσε ένα γύρο μετά τον teammate του σε κάθε περίπτωση.

 

 

 

 

 

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: