Ο ρόλος του Οινοχόου στην εστίαση έχει περάσει από διάφορα στάδια στα τελευταία 25 χρόνια. Ξεκινώντας στις αρχές της δεκαετίας του 1990 με
σποραδικές εμφανίσεις στα Αθηναϊκά εστιατόρια, οι Οινοχόοι ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα τους ενός χεριού και πιθανότατα περίσσευαν και δάχτυλα. Έφτιαχναν τις λίστες τους, πωλούσαν το κρασί, έκαναν τις παραγγελίες σε μια αγορά που βρισκόταν στο ξεκίνημα της.
Ελάχιστες εταιρείες διακίνησης κρασιού, ακόμα λιγότερες εισαγωγικές και το Ελληνικό κρασί ένα καζάνι που έβραζε και ήταν έτοιμο να εκτιναχθεί.
Σε μια οικονομία που εκείνη την εποχή ανθούσε και με την ταχύτατη ανάπτυξη των εστιατορίων και των παραγωγών κρασιού, παρουσιάστηκε η ανάγκη για την σύνδεση αυτών των δύο κόσμων. Ο Οινοχόος αποτέλεσε το λαγωνικό εκείνη την εποχή που αναζητούσε το καινούργιο, το πρότεινε και έκλεινε τον κύκλο κατανάλωσης μεταξύ παραγωγής, διακίνησης και πελάτη.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 με τα
συνέχεια στο krasiagr.com
seleo.gr-Lifestyle