O Tommy Hilfiger γιορτάζει την 35η επέτειο του brand με μία συλλογή που αξίζει την προσοχή σου

Η καμπάνια εκπροσωπείται από το μοντέλο και spokeswoman από τον Καναδά Winnie Harlow, το μοντέλο και φιλάνθρωπο από την Νότια Αφρική Candice Swanepoel και το μοντέλο από την Αμερική Hannah Ferguson.
O Tommy Hilfiger γιορτάζει την 35η επέτειο του brand με μία συλλογή που αξίζει την προσοχή σου
Η γυναικεία συλλογή TOMMY HILFIGER ICONS για την Άνοιξη 2020 εμπνέεται από τη μακρόχρονη αγάπη του Tommy Hilfiger για την ιστιοπλοΐα και δημιουργεί ένα παιχνιδιάρικο, high-fashion twist σε διαχρονικά στιλ. Σχεδιασμένη για τους λάτρεις του brand, η συλλογή προσφέρει υψηλής ποιότητας, ευκολοφόρετα κλασικά ρούχα που δίνουν ένα εκλεπτυσμένο statement. Τα premium χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν φίνες τεχνικές όπως κεντήματα πάνω στα τυπώματα και πιο ανάλαφρες outwear σιλουέτες. Τα στοιχεία της κληρονομιάς του brand συνδυάζονται μοναδικά, όπως φαίνεται στο επαναλαμβανόμενο ICONS flag graphic, στις λωρίδες Breton και στα κουμπιά με το θυρεό. Η κλασική TOMMY HILFIGER χρωματική παλέτα του κόκκινου, λευκού και μπλε υπάρχει σε όλη τη συλλογή και επαναπροσδιορίζεται με έντονο color-blocking. Η συλλογή TOMMY HILFIGER ICONS είναι νέα στην καρδιά με περιπετειώδες στιλ, παραμένει όμως αληθινή στο time-honored DNA του brand.
O Tommy Hilfiger γιορτάζει την 35η επέτειο του brand με μία συλλογή που αξίζει την προσοχή σου
Τα διεθνή supermodel Winnie Harlow, Candice Swanepoel και Hannah Ferguson ενσαρκώνουν τις αρετές της πηγμής, του πάθους και της αισιοδοξίας που χαρακτηρίζουν τον σημερινό Tommy φαν. Αναμεσά τους, τα παγκοσμίου φήμης ταλέντα αποτελούν μέρος των show και της ιστορίας του brand Tommy Hilfiger για σχεδόν δέκα χρόνια. Φωτογραφιμένη από τον Oliver Hadlee Pearch, η καμπάνια αφορά στην ενδυνάμωση των καταναλωτών ώστε να αγκαλιάσουν με αυτοπεποίθηση το δικό τους προσωπικό στιλ με ένα Tommy-twist, και να χρησιμοποιήσουν τη μόδα για να εκφραστούν.
Info: Η συλλογή TOMMY HILFIGER ICONS είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα στο tommy.comΟι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση του #TommyHilfiger και του @TommyHilfiger.

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: