Οι Έλληνες κόβουν ακόμη και το σούπερ – μάρκετ

Ακόμη και το σούπερ μάρκετ κόβουν οι Έλληνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον Μάιο του 2016. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με τον Μάιο του 2015, μείωση 6,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας με πλέον χαρακτηριστικό ότι καταγράφηκε πτώση των πωλήσεων σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες των καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, σημειώθηκε η εξής μείωση των πωλήσεων: Καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (7,1%), Ένδυση- υπόδηση (6,8%), Τρόφιµα- ποτά- καπνός (6,8%), Μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (6,2%), Πολυκαταστήµατα (4%), Φαρµακευτικά- καλλυντικά (2,5%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακός εξοπλισµός (2,2%) και Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων κ.ά. (2,2%).

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε µείωση 6,4% τον Μάιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2016 σηµείωσε µείωση 4,4%.

Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης όγκου (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), σημείωσε μείωση 1,8% τον Μάιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2016.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σημείωσε μείωση 8% τον Μάιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2016 σηµείωσε µείωση 5,3%. Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σηµείωσε µείωση 1,7% τον Μάιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2016.

typosthes.gr-Oikonomia

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: