Οι επιπτώσεις της εξέλιξης της σeξουαλικής βιομηχανίας στην πραγματική σeξουαλική ζωή

Από τις αρχαίες ξύλινες επιγραφές μέχρι τα σύγχρονα κινούμενα σχέδια με έντονο σeξουαλικό περιεχόμενο, η Ιαπωνία είναι η χώρα που έχει επιδείξει μια μακρά, πλούσια και με πολλά αντιφατικά ιστορικά στοιχεία πορεία στην εξέλιξη της ερωτικής τέχνης.

Ήδη από το 1960 η σeξουαλική βιομηχανία στην Ιαπωνία είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις, το σeξ ήταν στο επίκεντρο. Σύμφωνα όμως με πρόσφατες μελέτες, οι Ιάπωνες κάνουν πλέον πολύ λιγότερο σeξ σε σχέση με τους άλλους λαούς. Οι επίσημοι φορείς αποδίδουν αυτήν τη μείωση της libido σε εθνικό επίπεδο στη δημογραφική γήρανση του πληθυσμού, καθώς, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο πληθυσμός της Ιαπωνίας θα μειωθεί δραματικά μέχρι το 2065.

Μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι το 43% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών στην Ιαπωνία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα τις σeξουαλικές επαφές, ενώ το 64% της ίδιας ηλικιακής ομάδας δεν διατηρεί κάποια ρομαντική σeξουαλική σχέση. Οι περισσότεροι νέοι στην Ιαπωνία φαίνεται να αντλούν σeξουαλική ευχαρίστηση μέσω των υπολογιστών και της π ορνογραφίας, προτιμώντας την απομόνωση στα δωμάτιά τους. Δεν συνάπτουν πραγματικές σχέσεις, ενώ αποφεύγουν τα πραγματικά συναισθήματα και τη φυσική οικειότητα.

Στην άλλη άκρη του κόσμου, στο San Diego της California, μια εταιρεία που ονομάζεται Abyss Creations κατασκευάζει σeξουαλικά ρομπότ. Η τιμή για ένα ρομπότ ξεκινά από 4.500 δολάρια και φτάνει μέχρι και τα 50.000. Πρόκειται για κούκλες από σιλικόνη, οι οποίες, σύμφωνα με τους κατασκευαστές, έχουν ως μοναδικό σκοπό την ικανοποίηση του ιδιόκτητη τους. Έχουν φυσικό μέγεθος και προγραμματίζονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστή ως προς τις δυνατότητες διαλόγου, την ανατομία, την εθνικότητα και τη σeξουαλική προτίμηση. Χαμογελούν, ανοιγοκλείνουν τα βλέφαρά τους και μιλούν, αλλά δεν έρχονται σε αντιπαράθεση, εκτός κι αν ο πελάτης το επιθυμεί, οπότε προγραμματίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να δίνουν πιο προκλητικές απαντήσεις.

Προς στιγμήν δεν μπορούν να περπατήσουν, αλλά οι κατασκευαστές εργάζονται πάνω σε αυτό. Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας τονίζει ότι ο σκοπός των ρομπότ αυτών είναι να δώσουν ευχαρίστηση, ιδιαίτερα σε ανθρώπους που δυσκολεύονται να συνάψουν σeξουαλικές σχέσεις. Οι περισσότεροι πελάτες μέχρι στιγμής είναι άνδρες και τα περισσότερα ρομπότ θηλυκά, με αναλογίες παρόμοιες με αυτές των πopνoσταρ. Αυτήν τη στιγμή πωλούνται γύρω στα 600 ρομπότ τον χρόνο, αλλά ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στο προσεχές μέλλον.

Τα δεδομένα που έρχονται από την Ιαπωνία, ωστόσο, φέρνουν στην επιφάνεια το ζήτημα της επίπτωσης της εξέλιξης της σeξουαλικής βιομηχανίας στην πραγματική σeξουαλική ζωή. Σε ποιο βαθμό η ενίσχυση των πρακτικών σeξουαλικής αυτοϊκανοποίησης μέσω τεχνολογικών βοηθημάτων μπορεί να οδηγήσει στην αποξένωση των ανθρώπινων σχέσεων; Μπορεί, άραγε, αυτό που ξεκινά ως βοήθημα για τους λίγους να γίνει μια ευρεία τάση με σκοπό την αναζήτηση μιας σeξουαλικής επάρκειας που αποκλείει τον σύντροφο, τον κοινωνικό δεσμό και την έννοια του ζευγαριού όπως την ξέρουμε; 

Πηγή: zougla.gr

seleo.gr-Lifestyle

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: