Το Rally Sweden είχε αρκετές εκπλήξεις και αλλαγές στη γενική κατάταξη. Τελικά οι Εσθονοί Ott Tanak –M. Jarveoja κέρδισαν άξια τον αγώνα με το Puma Rally1 Hybrid και δικαιολογημένα το πανηγύρισαν. Κέρδισαν τις 8 από τις 18 ειδικές διαδρομές. Οι πρωτοπόροι μέχρι και την Παρασκευή C.Breen- J. Fulton με i20 N Rally 1 Hybrid, τερμάτισαν στη 2η θέση με διαφορά 18.9 από τους Εσθονούς. Η διαφορά τους θα ήταν 8.9 δευτ αλλά χρεώθηκαν 10 δευτερόλεπτα ποινή.
Η τελευταία ημέρα περιελάμβανε δύο περάσματα από την Ε.Δ. Västervik (26,48 χλμ) και ένα ακόμη από την Umea μήκους 10,08 χλμ, που προσμετρά ως Wolf Power Stage.
Στην πρώτη ειδική ο Tanak κατάφερε όντας αλάνθαστος να διατηρήσει την διαφορά από τον δεύτερο Breen, κατά 11.6 δευτ. με τον Neuville (επίσης Hyundai όπως ο Βρετανός) να καταφέρνει να βγει τρίτος, αφήνοντας στην 4η θέση και με διαφορά 1.1 δευτ. τον περσινό πρωταθλητή Rovanperra.
Μετά από 30 λεπτά στο Service, τα οχήματα έκαναν και δεύτερο πέρασμα από την ίδια Ε.Δ. με την κατάταξη να παραμένει ίδια, παρά το γεγονός πως ο Neuville δέχθηκε ποινή 10 δευτ. καθώς άργησε να φτάσει στο σημείο εκκίνησης 1 λεπτό. Ο Rovanperra μπόρεσε να ανεβάσει ρυθμό και να πιέσει, μη καταφέρνοντας όμως να ανεβεί στο πόντιουμ. Παράλληλα ο Katsuta ο οποίος το Σάββατο είχε μία έξοδο, από την οποία κατάφερε να συνεχίσει χάνοντας δεκάδες λεπτά, εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης.
Η Wolf Power Stage Umea με μήκος 10.08χλμ. επεφύλασσε μόνο μια έκπληξη. Ο Pierre Louis Loubet σταμάτησε το Puma Rally1 Hybrid μέσα στην Ε.Δ από μηχανική βλάβη. Οδηγός και συνοδηγός πίστεψαν ότι είχαν πιάσει φωτιά. Τελικά κατάφεραν να ξεκινήσουν και να φθάσουν μέχρι τον τερματισμό με υβριδική κίνηση.
A controlled start to the day from @OttTanak in SS16 to extend the lead
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ford, SLIDER, νίκη, ομάδα, πρώτη