Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας…

Διάκριση για τη The Newtons Laboratory – Best Earned Award στα Diageo Marketing Brilliance Awards για την καμπάνια “Keep Walking Greece”
Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας...
Μοιραζόμαστε την αισιοδοξία μας. Εμπνέουμε ο ένας τον άλλο. Προχωράμε! H The Newtons Laboratory βραβεύτηκε με την παγκόσμια διάκριση «Best Earned Award» για την ιδιαίτερα επιτυχημένη καμπάνια «Keep Walking Greece», για τη μάρκα Johnnie Walker , στο πλαίσιο των.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά και ο Αndy Fennell, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Diageo, «εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο συνδέονται με τις μάρκες μας κάθε μέρα, δημιουργώντας απίστευτα δυναμικές σχέσεις, που λειτουργούν καθοριστικά για την διαρκή επιτυχία της δουλειάς μας. Οι μάρκες μας είναι ο αιμοδότης μας. Αισθάνομαι εξαιρετικά ενθαρρυμένος από την αδιάκοπη επιδίωξη των συνεργατών μας να υλοποιούν πρωτοπόρες καμπάνιες, αλλά και να τις υλοποιούν με άψογο τρόπο».

Το «Keep Walking Greece» ήρθε να απαντήσει στην απογοήτευση και την ψυχολογική αμηχανία της Ελληνίδας και του Έλληνα μέσα στη δίνη της κρίσης. Κάλεσε τον κόσμο να μοιραστεί και μηνύματα αισιοδοξίας. Να επενδύσει στην ωριμότητα της σκέψης και των ικανοτήτων του. Να συνθέσει απόψεις και να «περπατήσει» προς τα δικά τους οράματα, αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό. Πρόβαλλε με λίγα λόγια τη δημιουργική δύναμη της συλλογικής ψυχής.

Η καμπάνια βασίστηκε στο διάσημο τραγούδι «You will never walk alone». Στηρίχθηκε σε μια μοναδική εκτελεστική ιδέα δημιουργίας «εμπνευστικού διαλόγου», που απλώθηκε τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και στα συμβατικά μέσα. Πέτυχε μέσα σε μικρό χρόνο την ευρύτατη εμπλοκή των καταναλωτών στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, δημιουργώντας θετικά συναισθήματα και προδιάθεση απέναντι στο brand.

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ως προς την εμπλοκή του κοινού ήταν εντυπωσιακά και ξεπέρασαν κάθε προσδοκία:

- Η έκθεση μέσω των πληρωμένων μέσων έφθασε το 75% (με αρχικό στόχο το 57%).
- Το σχετικό viral video πέτυχε 450,000 θεάσεις στο YouTube.
- Προστέθηκαν 20,000 καινούργιοι fans, με 7,000 likes, 6,000 shares και 1,200 σχόλια στις αναρτήσεις.
- Διακινήθηκαν περισσότερα από 1200 tweets.
- H δημοσιότητα που κερδήθηκε στα μέσα (άρθρα, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιοφωνικές αναφορές) ξεπέρασε τα €1,200,000.

To σημαντικότερο ίσως αποτέλεσμα ήταν ότι το Johnnie Walker απέκτησε και πάλι σχετικότητα ως brand. Eντάχθηκε ουσιαστικά στον κοινωνικό διάλογο της Ελλάδας, ενδυναμώνοντας την ιδέα της συλλογικής προόδου.

Tags: , , , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: