Ο Luca de Meo αναπροσδιορίζει τις φιλοδοξίες της Renault και προχωράει σε μεγάλες αλλαγές. Όλα όσα θα κάνει τα ανακοίνωσε στην ψηφιακή εκδήλωση Renault Talk .
Ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας επαναπροσδιόρισε την κατεύθυνση στην οποία θα κινηθεί η μάρκα μέσω του στρατηγικού του πλάνου «Renaulution» που συμπεριλαμβάνει τη «Nouvelle Vague» .
Τι είναι αυτό το «Nouvelle Vague»;
Η “Nouvelle Vague” θα μετατρέψει τη Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία και τις καθαρές πηγές ενεργείας.Ο Διευθύνων Σύμβουλος αναφέρθηκε στις εξελίξεις και είπε ότι το DNA της μάρκας, πρέπει να συμβαδίζει με το αύριο. Στόχος του είναι να κάνει τη Renault την πιο «πράσινη» μάρκα της Ευρώπης και δήλωσε ότι έως το 2030 τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που θα πουλάει θα είναι εξηλεκτρισμένα.
Μάλιστα μέσω του προγράμματος «Software République» η Renault θα συμβάλλει στη διαμόρφωση των αστικών μετακινήσεων του μέλλοντος. Πέντε κορυφαίες εταιρείες από το χώρο της αυτοκίνησης και περισσότεροι από 2.000 μηχανικοί, θα μοιραστούν τις εμπειρίες και την τεχνογνωσία τους σε τομείς όπως είναι η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η επεξεργασία των δεδομένων, το λογισμικό και η μικρο-ηλεκτρονική.
Το πλάνο του Luca de Meo είναι να προσφέρουν χρηστικές λύσεις μετακίνησης για πόλεις και οργανισμούς.
Η πρώτη αναφορά που έκανε αφορούσε το Renault Re-Factory που είναι το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας στην Ευρώπη, Θα ανακυκλώνονται κάθε χρόνο περισσότερα από 120.000 οχήματα. Ένα 80% των στρατηγικά ανακυκλώσιμων υλικών θα ξαναχρησιμοποιείται στις νέες μπαταρίες.
Ο Luca de Meo εκτιμά ότι εως το 2030, η Renault θα έχει γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο και θα χρησιμοποιεί ανακυκλώσιμα υλικά για κατασκευή των καινούργιων της αυτοκινήτων.
Voitures à vivre
Η Renault αναβαθμίζει τα “αυτοκίνητα για να ζεις” σε ανώτερες κατηγορίες. Μέχρι το 2025 θα έχει παρουσιάσει 7 ηλεκτρικά μοντέλα στα segment C και D. Η επιθετική πολιτική ξεκίνησε με το Arkana και θα συνεχίσει με την επόμενη γενιά του Megane E-TECH Electric.
Η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας E-TECH Hybrid θα εξακολουθήσει να εξασφαλίζει, στα επερχόμενα μοντέλα του segment C και D, οικονομία αλλά και δυνατές εμπειρίες οδηγικής απόλαυσης.
Νέο λογότυπο
Από το 1925 η Renault είχε σήμα το «διαμάντι». Η τελευταία εκδοχή του δημιουργήθηκε το 1992 και αναβαθμίστηκε το 2015. Ο διευθύνων σύμβουλος είπε ότι το σήμα αυτό είναι λίγο παρωχημένο και δεν συμβαδίζει με τους μελλοντικούς στόχους. Το νέο λογότυπο είναι πιο μοντέρνο, πιο «ζωντανό» και εξυπηρετεί έναν βασικό σκοπό: να αναδείξει τη Renault ως μία εταιρεία πιο φιλική και με περισσότερο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα.
Το νέο λογότυπο είναι λιτό. Έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με την εταιρεία Landor&Fitch consultants και θα κοσμεί, από την επόμενη χρονιά, όλα τα νέα μοντέλα της Renault. Μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα της Renault θα διαθέτει το νέο λογότυπο.
Ο Gilles Vidal, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, αποκάλυψε μία φωτογραφία του λογότυπου που εμφανίζεται στο πίσω μέρος του νέου Megane E-TECH Electric, το οποίο προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2022.
Ο Gilles Vidal παρουσίασε επίσης και δύο εικόνες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου με high-tech ενσωματωμένα συστήματα και οθόνες κορυφαίας ποιότητας, ανασχεδιασμένες γραμμές και υλικά που αντανακλούν μία νέα εποχή και αυξημένους χώρους για μεγαλύτερη άνεση.
Νέα έκφραση
Ο Arnaud Belloni, Αντιπρόεδρος (VP) του Παγκόσμιου Marketing της Renault, αναφέρθηκε στις διαφημίσεις της μάρκας που πρέπει να είναι μοντέρνες και γεμάτες δημιουργικότητα. Ήδη στις νέες καμπάνιες και την επικοινωνία της Renault κυριαρχεί η νέα εταιρική ταυτότητα.
Η πολιτική των E-TECH ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ της RENAULT
Η Renault επενδύοντας στην εξειδίκευσή της στον τομέα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, διευρύνει τη γκάμα της με υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις.Με πάνω από 150 κατοχυρωμένες πατέντες και με την αξιοποίηση της εμπειρίας από τους αγώνες της Formula1, η τεχνολογία E-TECH hybrid αποτελεί ένα εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα τόσο στα υβριδικά όσο και στα plug-in hybrid μοντέλα. Η Renault προετοιμάζεται για το μέλλον, περνώντας, πλέον, στις επόμενες γενιές μοντέλων E-TECH υβριδικής τεχνολογίας. Το 2022 θα παρουσιαστεί ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρου που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και θα αποδίδει 200 ίππων σε υβριδική έκδοση. Το 2024 θα υπάρξει μια ακόμη έκπληξη με την πιο γρήγορη έκδοση και με κίνηση στους 4 τροχούς. Η plug-in hybrid έκδοση θα αποδίδει 280 ίππους.
Το νέο ARKANA με το design του full-hybrid επιβεβαιώνει τη θέση της Renault στο segment C. Το πρώτο SUV-Coupé, από έναν κατασκευαστή best-sellers καθημερινών μοντέλων, συνδυάζει ιδανικά την οδηγική απόλαυση, την άνεση και την ευρυχωρία. Οι κινητήρες TCe 140 και TCe 160 με τη μικρο-υβριδική τεχνολογία των 12V, είναι συνώνυμοι με την οικονομία, την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση. Το σύστημα κίνησης E-TECH Hybrid των 145 ίππων προσφέρει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για πάνω από το 80% του χρόνου αστικών μετακινήσεων. Οι παραγγελίες του Arkana E-TECH Hybrid ξεπέρασαν τις 6.000 ενώ αναμένεται να το δούμε σύντομα και στην ελληνική αγορά.
Η επίθεση θα συνεχίσει με την επιστροφή του πολυχρηστικού Renault Kangoo με τον στιβαρό και ταυτόχρονα ελκυστικό του σχεδιασμό. Ευρύχωρο, με τρία μεγάλα καθίσματα στην πίσω σειρά και με περισσότερα από 49 λίτρα αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό. Θα έχει 14 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, υψηλό επίπεδο ασφαλείας και θα διατίθεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις. Φυσικά θα είναι διαθέσιμο από του χρόνου και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση E-TECH.
Οι νέες φιλοδοξίες του Luca de Meo για την Renault – Όλες οι αλλαγές gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, renault, ΑΛΛΑΓΕΣ