Αλλάζουν τα δεδομένα οι νέες Scrambler 1200 XC και Scrambler 1200 XE που συνδυάζουν τον αυθεντικό διπλής χρήσης προσανατολισμό με σύγχρονο στυλ custom. Οι πανέμορφες αυτές νέες scrambler 1200 κ.εκ. προσφέρουν κορυφαία για την κατηγορία επίπεδα επιδόσεων, προδιαγραφών και φινιρίσματος, σε συνδυασμό με το θρυλικό Scrambler DNA της Triumph και με τις δυνατότητες των αυθεντικών adventure μοτοσυκλετών.
Σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν την απόλυτη οδηγική εμπειρία σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Οι προδιαγραφές και η προηγμένη τεχνολογία τους είναι οι κορυφαίες για την κατηγορία τους. Αυτές οι νέες σύγχρονες κλασικές μοτοσυκλέτες, φέρνουν το θρύλο που ξεκίνησε η ίδια η Triumph σε νέο επίπεδο. Είναι οι πρώτες μιας νέας γενιάς μοτοσυκλετών και η καλύτερες σε όλους τους τομείς. Τα δεδομένα άλλαξαν.
Εμπνευσμένη από μια ασύγκριτη γενιά μοτοσυκλετών, η νέα γκάμα Scrambler 1200 έχει τις ρίζες της στην εποχή των αυθεντικών Scrambler που κυριαρχούσαν στις αρχές της δεκαετίας του ’60, όπου η Triumph έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο και έθεσε τις βάσεις για όλα όσα έκαναν τις scrambler τόσο δημοφιλείς.
Οι Triumph ήταν οι κορυφαίες λιτές με ίσιες διπλές εξατμίσεις μοτοσυκλέτες εκείνης της εποχής και ήταν οι αυθεντικές μοτοσυκλέτες για συναρπαστικές εκτός δρόμου εξερευνήσεις. Αυτές αποτέλεσαν την έμπνευση για τις πρώτες scramblers παραγωγής, τις Bonneville T-120TT, T120C και TR6’C’. Αυτές ήταν οι μοτοσυκλέτες που οδήγησε ο Steve McQueen στην έρημο και αγωνίστηκε ο Bud Ekins στον πιο απαιτητικό αγώνα ερήμου όλων των εποχών, το Baja 1000.
Το 2006 με την παρουσίαση των πρώτων Scramblers της νέας εποχής, η Triumph για μια ακόμη φορά δημιούργησε μια νέα κατηγορία μοτοσυκλετών. Με αυτή την κίνηση, πυροδότησε την έκρηξη των Scramblers που απολαμβάνουμε σήμερα και δημιούργησε μια νέα παγκόσμια βάση μοτοσυκλετιστών, από αναβάτες των πόλεων μέχρι και αστέρες του κινηματογράφου, οι οποίοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για το θρυλικό στυλ και τη διαχρονική εμφάνιση των scrambler της Triumph.
Η 1200 Scrambler XC – σχεδιάστηκε για άψογη συμπεριφορά σε κάθε τύπο οδοστρώματος και για εκτός δρόμου χρήση και η 1200 Scrambler XE – σχεδιάστηκε για τέλεια απόδοση στο δρόμο, αλλά διαθέτει και εντυπωσιακές δυνατότητες για εκτός δρόμου οδήγηση.
Και οι δύο νέες Scramblers παρέχουν κορυφαία για την κατηγορία ροπή και τον χαρακτηριστικό ήχο scrambler που προσφέρει ο τελευταίας γενιάς κινητήρας υψηλής απόδοσης Bonneville 1200 κ.εκ.. Η χαρισματική 270° γωνία ανάφλεξης εξασφαλίζει ομαλή και γραμμική απόδοση της ισχύος μέσω του κιβωτίου 6 σχέσεων.
Εξελιγμένος ειδικά για τις Scrambler, ο κινητήρας των 1200 κ.εκ. παράγει 90 PS στις 7,400 σ.α.λ., δηλαδή έχει κατά 12.5% περισσότερη ισχύ από την Bonneville T120 και σε ένα απίστευτο ποσοστό 38% περισσότερη ισχύ από τη Street Scrambler του 2019.
Επίσης, ο κινητήρας Scrambler 1200 έχει ρυθμιστεί για απόδοση της υψηλής ροπής μέσα και έξω από την άσφαλτο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 110Nm να αποδίδεται χαμηλά στις 3,950 σ.α.λ.. Η ροπή είναι επίσης μεγαλύτερη από της Street Scrambler κατά 37.5%.
Μια άψογα μορφοποιημένη διπλή εξάτμιση υψηλής απόδοσης με προστατευτικά και τελικά από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι υπεύθυνη για τον υπέροχο ήχο scrambler του κινητήρα.
Όπως ισχύει για όλες τις νέας γενιάς Bonneville, ο κινητήρας Scrambler 1200 παρέχει κορυφαίες modern classic δυνατότητες, με σύστημα ride-by-wire, καθώς και ένα άψογα ενσωματωμένο σύστημα ψύξης, για βελτιωμένη απόδοση και πιο καθαρή και οικονομική λειτουργία.
Και τα δύο μοντέλα Scrambler 1200 προσφέρουν επίσης πολύ μεγάλο διάστημα συντήρησης που φτάνει τα 10,000 μίλια / 16,000 χλμ.
Η Scrambler 1200 XE διαθέτει επίσης έλεγχο πρόσφυσης βέλτιστης κλίσης στο βασικό εξοπλισμό, ο οποίος προσαρμόζει αυτόματα το επίπεδο ελέγχου πρόσφυσης, ανάλογα με τις οδικές και οδηγικές συνθήκες. Διατηρεί το βέλτιστο επίπεδο ελέγχου πρόσφυσης για πιο ασφαλείς κλίσεις της μοτοσυκλέτας.
Η Scrambler XC αντίθετα, διαθέτει έλεγχο πρόσφυσης με διακόπτη απενεργοποίησης και πέντε ride modes, τα οποία επιλέγονται από τον αναβάτη μέσω του τύπου οδήγησης που διαμορφώνεται από τον αναβάτη (Rider-configurable riding mode).
Ο συμπλέκτης υποβοήθησης της ροπής είναι σχεδιασμένος για μείωση της δύναμης που απαιτείται από τον αναβάτη κατά το πάτημα της μανέτας. Παρέχει ελαφριά αίσθηση στο συμπλέκτη και ευκολία στην πολύωρη οδήγηση.
Σημειώστε ακόμη ότι έχουν ανάφλεξη χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα γκριπ, Cruise control και πρίζα φόρτισης USB.
– Το πρώτο στον κόσμο ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου GoPro
Είναι το πρώτο στον κόσμο σύστημα που σχεδιάστηκε για μοτοσυκλέτα. Η Triumph παρουσιάζει το ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου GoPro, το οποίο διαθέτει λειτουργία κάμερας GoPro, η οποία υποστηρίζεται από μια μονάδα διασύνδεσης Bluetooth που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η σύνδεση και ο έλεγχος εμφανίζονται στην οθόνη TFT. Ο χειρισμός λήψης video και φωτογραφιών γίνεται μέσω των διακοπτών.
Οι νέες Scrambler 1200 XC & XE αλλάζουν τα δεδομένα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto