Για την πιο προβεβλημένη θέση στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν επέλεξε έναν πίνακα από τη δεξαμενή της Εθνικής Πινακοθήκης αλλά κράτησε το έργο του Γιάννη Αδαμάκου από την σειρά «ΜΠΛΕ», σύμφωνα με ρεπορτάζ του One TV.
Με τη συνδρομή και το γούστο και της συζύγου του, Μαρέβα, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέλεξε επίσης τον πίνακα «Ανατολή» του Θόδωρου Στάμου.
Η «Ελλάδα Ευγνωμονούσα» του Θεόδωρου Βρυζάκη δεν επιστρέφει στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο πίνακας έμεινε αμετακίνηος στο Μαξίμου από 1982 έως το 2009 όταν ο Γιώργος Παπανδρέου τον επέστρεψε στην Εθνική Πινακοθήκη, επανήλθε επί Αντώνη Σαμαρά και αποκαθηλώθηκε εκ νέου από τον Αλέξη Τσίπρα, όταν τη θέση του πήρε η «Αντίθεση» του Δημοσθένη Κοκκινίδη.
Για πολλούς ο Κυριάκος Μητσοτάκης κρατάει αποστάσεις από τον συγκεκριμένο πόλο της παράταξής του, όμως στέλνει μήνυμα σύνδεσης με την Ορθοδοξία και την παράδοση επιλέγοντας την Παναγία με τον Χριστό, του Κωνσταντίνου Παρθένη.
Πολιτική
Tags: Κυριάκος Μητσοτάκης, Μέγαρο Μαξίμου