Οι χορηγίες είναι το δυνατό "χαρτί" των ομάδων στην Ευρώπη

Αυξάνεται ολοένα και περισσότερο η διαφορά στην αξία που έχουν οι φανέλες των κορυφαίων ομάδων στην Ευρώπη, σχετικά με την χρήση ονόματος από τους χορηγούς. Η χορηγία, αναγραφή του ονόματος στο μπροστινό μέρος της φανέλας, αποτελεί πλέον ένα σημαντικό έσοδο για τους συλλόγους και είναι αλληλένδετη με την εμπορική τους αξία. Μετά την ανανέωση μεταξύ της Emirates και της Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία ακολούθησε τη συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ της Μπαρτσελόνα και της Rakuten, η κατάταξη των ευρωπαϊκών χορηγιών στα φανέλες άλλαξε, μιας και οι Μαδριλένοι του Φλορεντίνο Πέρεθ, πέταξαν από την κορυφή την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Οι μεγάλοι ιταλικοί σύλλογοι, όπως Γιουβέντους (11η), Μίλαν (12η) και Ιντερ (13η), παρόλο που μπορούν να υπολογίζουν σε χορηγούς πρώτου επιπέδου, βάζουν στα ταμεία τους ποσά μικρότερα από τις ομάδες που βρίσκονται στην κορυφή και είναι εκτός της κατάταξης των δέκα πρώτων συλλόγων στην Ευρώπη. Η Ρεάλ Μαδρίτης απολαμβάνει την σχετική κορυφή, αφού μετά την επέκταση της συνεργασίας της με την Emirates τον περασμένο χρόνο, υπολογίζει στα ταμεία της 70 εκατομμύρια ευρώ. Ξεπέρασε έτσι την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που έχοντας υπογράψει από το 2014 με την Chevrolet, μπορεί να υπολογίζει σε 63 εκατ ευρώ. Το βάθρο ολοκληρώνει η παρουσία της Μπαρτσελόνα, αφού η υπογραφή με τους Ιάπωνες της Rakuten, της εξασφαλίζει 55 εκατ. ευρώ έσοδα. Πάντως η Ρεάλ Μαδρίτης δεν είναι η μοναδική που έχει χορηγία από την Emirates, μιας και στην πρώτη δεκάδα της λίστας, υπάρχουν άλλες δύο ομάδες με την ίδια εταιρεία στις φανέλες τους, η Αρσεναλ και Παρί Σ.Ζ. Σίγουρα η ένατη θέση της Παρί Σ.Ζ, οφείλεται κατά πολύ στην άφιξη του Νεϊμάρ. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις δύο πρώτες ημέρες του ως παίκτης της γαλλικής ομάδας, ο σύλλογος πούλησε περισσότερες από 20.000 φανέλες με το όνομά του, εξασφαλίζοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ.

Πηγή: athlitikotetradio.gr

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: