Σοβαρές καταγγελίες για τετράστερο ξενοδοχείο στην Κέρκυρα κάνει οικογένεια από τη Βρετανία που το επέλεξε για να περάσει τις διακοπές της, ωστόσο, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε εκεί, τις διέκοψε και επέστρεψε στην πατρίδα της.
Ο λόγος για την οικογένεια Χουάνγκ που καταγγέλλει πως ο χώρος εντός κι εκτός του συγκροτήματος ήταν γεμάτος σκουπίδια και περιττώματα ζώων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την οικογένεια που ακολούθησε τη νομική οδό, τα δωμάτια όπως και οι εξωτερικές εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου ήταν βρώμικα, γεγονός που τους ανάγκασε να επιστρέψουν άρον-άρον στη Βρετανία, όπως αναφέρει η Daily Mail.
Η 29χρονη Σιγιούν Χουάνγκ, ο σύντροφός της, Κρίστοφερ, το μωρό τους και η δεκάχρονη κόρη τους μετέβησαν στην Κέρκυρα έχοντας για παρέα μια φίλη τους και τα δύο παιδιά της στις 31 Αυγούστου του 2018. Αν και είχαν κάνει κράτηση για δύο στούντιο, τελικά τους δόθηκε μια σουίτα δύο υπνοδωματίων.
Οι τουρίστες είχαν κλείσει ένα πακέτο διακοπών μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου «On the Beach» σ’ ένα μέρος «υπέροχο, χαλαρωτικό και ιδανικό για όλη την οικογένεια», όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.
Φτάνοντας, όμως, στο ξενοδοχείο δηλώνουν πως ήταν έντονη η μυρωδιά σκουπιδιών, υπήρχαν φωλιές μυρμηγκιών και παγίδες αρουραίων.
«Προσπαθήσαμε πολύ σκληρά να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις διακοπές, αλλά ήταν πραγματικά αδύνατο… Τα παιδιά μας έλεγαν ότι ήθελαν να επιστρέψουν στο σπίτι, κάτι που δεν είχαν πει ποτέ πριν. Ήταν τόσο απογοητευμένα και αναστατωμένα. Είμαι απογοητευμένη που μια τέτοια γνωστή εταιρεία μας πρότεινε να κάνουμε διακοπές σε τόσο άθλιες συνθήκες, ειδικά μ’ ένα μωρό δέκα μηνών. Οι διακοπές μας κόστισαν το ποσό των 4 χιλιάδων λιρών», αναφέρει χαρακτηριστικά η 29χρονη.
Όπως λέει η ίδια, όταν παραπονέθηκε στο προσωπικό του ξενοδοχείου για τις άθλιες συνθήκες, εκείνοι την περιφρόνησαν.
«Το ξενοδοχείο γέλασε σε βάρος μου όταν τους είπα ότι θα τους έβλεπα στο δικαστήριο, προσπάθησαν επίσης να με εκφοβίσουν λέγοντας ότι θα μου κοστίσει πολλά χρήματα και ότι θα ήταν απίθανο να κερδίσω».
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της ταξιδιωτικής εταιρείας «On the Beach» δήλωσε: «Η εμπειρία των πελατών μας είναι ύψιστης σημασίας και λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη τις καταγγελίες».
ellada
Tags: Ειδήσεις