Μετά τον επεισοδιακό αγώνα στο Αμερικάνικο GP όπου νικητής αναδείχθηκε ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, όλοι συμφωνούν ότι η στρατηγική των πίτ στοπ αλλά και η σωστή επιλογή των ελαστικών ήταν το Α και το Ω στον αγώνα αυτό. Πρώτον γιατί ο αγώνας ξεκίνησε με βροχή και τελείωσε με στεγνό οδόστρωμα και δεύτερο γιατί έγιναν στο σωστό χρόνο οι είσοδοι των μονοθέσιων στα πιτ στοπ.
Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά και όταν η πίστα στέγνωσε φόρεσαν τα σλικ ελαστικά. Τόσο ο Hamilton όσο και ο άλλος οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg που τερμάτισε 2ος έτρεξαν στο πρώτο μέρος του αγώνα με τα ενδιάμεσα ελαστικά και μετά χρησιμοποίησαν δυο σετ μαλακής γόμας στα άλλα δυο μέρη αγώνα. Το σημαντικό είναιο ότι οι αποφάσεις στρατηγικής λαμβάνονταν χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες από δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα . Στις ομάδες δεν γνώριζαν το βαθμό φθοράς και πτώσης στην απόδοση των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης και για αυτό δεν μπορούμε να πούμε ότι κάθε απόφαση πάρθηκε μετά από σειρά δοκιμών.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές ενώ άλλες δυο φορές υιοθετήθηκε καθεστώς «εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας». Αυτό επηρέασε τη στρατηγική, ο Hamilton δε σταμάτησε στην 1η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας αλλά σταμάτησε στη 2η εμφάνισή του, λίγο πριν το φινάλε.
Όσοι σταμάτησαν στην 1η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας φάνηκε ν’ αποκτούν ένα πλεονέκτημα που εξανεμίστηκε στη 2η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Εκεί βρήκαν την ευκαιρία ν’ ανακτήσουν έδαφος πραγματοποιώντας το πιτ στοπ τους όσοι δεν είχαν σταματήσει ακόμη. Ο Hamilton μετά τη δεύτερη και τελευταία αλλαγή ελαστικών που πραγματοποίησε, βρέθηκε στη δεύτερη θέση αλλά εκμεταλλεύτηκε την ταχύτητα των καινούργιων ελαστικών P Zero Yellow για να πάρει την πρωτοπορία, από το Rosberg, που είχε εκκινήσει από την pole. Απ’ όσους έκαναν 3 αλλαγές ελαστικών πιο ψηλά στην 3η θέση τερμάτισε με τη Ferrari, ο Sebastian Vettel. Ο Vettel είχε εκκινήσει από την 13η θέση.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, pirelli