του Γιάννη Σταυρόπουλου (*)
Το 2019 μας αποχαιρετά με τους αγώνες αυτοκινήτου να βρίσκονται σε φθίνουσα τροχιά, χωρίς αίγλη, και με αγώνες «έτσι» για να γίνονται (η μόνη εξαίρεση ίσως οι αναβάσεις) και να μοιράζονται τίτλοι.
Η χρονιά που φεύγει είναι ίσως η πρώτη στα σύγχρονα χρόνια του ελληνικού motorsport που δεν υπήρξε ούτε ένας διεθνής αγώνας. Και δεν υπήρξε γιατί χάθηκε τόσο το Ράλι Ακρόπολις, όσο και το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις.
Και όπως έχει δείξει η ιστορία, όταν χάνεις κάτι, θέλει πολύ κόπο για να το ξαναποκτήσεις.
Είχαμε επίσης και το έκπτωτο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για διοικητικούς λόγους και τώρα συνεχίζει η διοικούσα επιτροπή όπως την όρισε τον Πρωτοδικείο, μέχρι τις επόμενες εκλογές.
Εφόσον το έκπτωτο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ δεν έχει αποπεμφθεί για οικονομικές ατασθαλίες, αλλά μόνο για διοικητικές, μπορεί κάλλιστα να ξαναβάλει υποψηφιότητα, καθώς δεν ψηφίζουν οι οδηγοί/συνοδηγοί, αλλά μόνο τα σωματεία.
Όσο λοιπόν ψηφίζουν τα σωματεία για την ανάδειξη του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ και όχι οι αγωνιζόμενοι (τα σωματεία υπάρχουν από τους αγωνιζόμενους, μην το ξεχνάμε αυτό) οι αγώνες θα «κυλούν» όπως θέλει η ΟΜΑΕ, καθώς όταν δεν υπάρχει αντιπολίτευση για αντιδράσεις, η «κυβέρνηση» τραβάει τη δική της γραμμή…
Οι αγώνες λοιπόν σε αυτήν την καμπή χρειάζονται άλλα πρόσωπα για να διοικήσουν.
Άφθαρτα που να αγαπούν τους αγώνες, αλλά κυρίως να γνωρίζουν. Να έχουν τον τρόπο να διεκδικήσουν και να φέρουν το αποτέλεσμα.
Αλλά όπως είπε και ο σοφός, «πάλι μια από τα ίδια θα έχουμε…»
(*) Εκδότης Motori.gr
ΟΜΑΕ:Η επόμενη μέρα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, επόμενη