Χρονιά – ρεκόρ ήταν το 2015 σε ό,τι αφορά τις καταγγελίες για επιχειρήσεις που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Όπως ανέφερε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας στον Πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής, το 2015 ο θεσμός δέχθηκε 5.889 αναφορές, παρά τη «δραματική συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών αλλά και της επιβολής περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων».
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Ζαγορίτης, το 2015 διεκπεραιώθηκαν 11.417 αιτήματα καταναλωτών για την παροχή πληροφόρησης και βοήθειας και, έτσι, υποστηρίχθηκαν συνολικά 17.306 καταναλωτές.
Πάνω από το 82% των καταναλωτικών διαφορών επιλύθηκαν εξωδικαστικά, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και χωρίς κανένα κόστος για τους εμπλεκόμενους, κάτι που –όπως επισήμανε ο κ. Ζαγορίτης- «αναδεικνύει την αποδοχή, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα της Αρχής».
typosthes.gr-Politiki