Τα τελευταία χρόνια η Ford δεν πήγαινε καλά. Οι πωλήσεις ήταν στα κόκκινα σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό.
Οι επικεφαλής της εταιρίας είτε το έβλεπαν είτε όχι δεν έκαναν καμιά προσπάθεια να σώσουν την κατάσταση. ( Είχαμε καλό ρεπορτάζ αλλά λόγω της παραίτησης της Χρύσας Αγρογιάννη , δεν το ανακοινώνουμε για να μην υπάρχει συσχετισμός των γεγονότων).
Ο άνθρωπος κλειδί, στις σχέσεις του τύπου με την εταιρία της Ford είχε φτάσει στο αμήν. Κάποιοι το περίμεναν. Κάποιοι άλλοι όχι.
Πρίν από λίγη ώρα με ανακοίνωσή της προς τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, Χρύσα Αγρογιάννη, έκανε γνωστή την παραίτησή της. Μια παραίτηση που στεναχώρησε αρκετούς.
Η Χρύσα Αγρογιάννη στην επιστολή της προς τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ αυτοκινήτου έγραψε:
« Μετά από 16 χρόνια με τη Ford, έφτασε η κατάλληλη στιγμή να αποχωρήσω από τη Ford Motor Ελλάς και να θέσω τον εαυτό μου σε μια νέα, εναλλακτική περίοδο.
Αφιέρωσα τα τελευταία 16 χρόνια της ζωής μου στη Ford.
Στη Ford έζησα σημαντικές επαγγελματικές εμπειρίες.
Μοιραστήκαμε μαζί μοναδικές εμπειρίες.
Οδηγήσαμε πρώτοι στην Εγνατία με το Mondeo. Ταξιδέψαμε από την Μεγάλη Ελλάδα με το Fiesta, στις Αλησμόνητες Πατρίδες με το Focus, και από την Αδριανούπολη με το C-Max ως την κορυφογραμμή των βουνών της Κρήτης με το Ranger.
Εργάστηκα για μια από τις μεγαλύτερες μάρκες στον κόσμο, δούλεψα σε σημαντικά projects, όπως το λανσάρισμα του T-Bird στην Μινεσότα, απέκτησα νέες γνώσεις, γνώρισα ενδιαφέροντες ανθρώπους και νέους τόπους και μαζί με εσάς συνέβαλα σημαντικά σε ένα από τα μεγαλύτερα come-backs εταιρείας στα χρονικά της αυτοκινητιστικής αγοράς στον τόπο μας.
Δεν μου είναι εύκολο να σας πω «αντίο».
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ σας για τη συνεργασία και σας εύχομαι Υγεία και Δύναμη για τις δύσκολες στιγμές που αντιμετωπίζει ο κλάδος του αυτοκινήτου».
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ford