του Γιάννη Σταυρόπουλου
Με μεγάλη καθυστέρηση η απόσυρση πήρε παράταση μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Μακάρι για το καλό της αγοράς η απόσυρση να συνεχιστεί και μετά τον Ιούνιο ώστε να μην χαθεί ο επόμενος μήνας, ο Ιούλιος που είναι από τους «καλούς» στην αγορά του αυτοκινήτου.
Από την άλλη, η μη παράταση της απόσυρσης μέχρι το τέλος του 2016, ίσως δημιουργήσει και πάλι αναταραχές στην αγορά του αυτοκινήτου.
Μην τρέξουν δηλαδή και αγοράσουν όσοι ενδιαφέρονται καινούργια αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του Ιουνίου, εκμεταλλευόμενοι το όφελος της απόσυρσης και από 1ης Ιουλίου η αγορά «νεκρώσει».
Αυτή την εποχή το αγοραστικό κοινό χρειάζεται καθαρές και συγκεκριμένες προτάσεις σε βάθος χρόνου για ομαλοποίηση της αγοράς.
Ετσι πρέπει να λειτουργήσει και η παράταση της απόσυρσης.
Πριν φτάσουμε λοιπόν τις τελευταίες μέρες του Ιουνίου η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει ανακοινώσει την καινούργια παράταση.
Σκεφτείτε να ανακοινωθεί ότι τέλος Ιουνίου η απόσυρση σταματάει οριστικά.
Αναμένεται να γίνει πανζουρλισμός τις τελευταίες μέρες, με τους καταναλωτές να αγοράζουν ότι βρουν, χωρίς μέτρο, με τους κερδοσκόπους να τρίβουν τα χέρια τους, πριν την μεγάλη ανατροπή που θα είναι από την ημέρα που θα σταματήσει το μέτρο αυτό.
Σύμφωνα με τον ΣΕΑΑ είναι εντυπωσιακό το νούμερο των αποσυρθέντων αυτοκινήτων. Από το 2010 που ξεκίνησε το μέτρο περισσότερα από 450.000 ρυπογόνα και παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ακολούθησαν το δρόμο της ανακύκλωσης, ενώ οι μετακινήσεις χωρίς αυτά τα παλιά και κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα έγιναν πιο ασφαλείς, με την ατμόσφαιρα να «γλυτώνει» από τόνους καυσαερίων.
Πηγή: motori.gr
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto