Από την πρώτη ημέρα το δίδυμο της Hyundai κέρδισε τις ειδικές διαδρομές και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα. Ο Βέλγος στην Ειδική Διαδρομή “La Granadella” έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης και έκανε καλύτερο χρόνο. ‘Ήταν 7.9 ’’ μπροστά από τον Evans(Τoyota Yaris WRC) και 10.2 ’’ από τον Ogier (Toyota Yaris WRC). Πέρασε στην πρώτη θέση. Τη δεύτερη ημέρα κινήθηκε εντυπωσιακά.
Ο Βέλγος ήταν καθαρά μπροστά από όλους. Η μάχη συνεχίσθηκε την τελευταία ημέρα ανάμεσα στον Νeuville και στον Evans. Εκτός μάχης είχε βρεθεί από την 4η Ειδική ο Tanak και έτσι το ενδιαφέρον είχε στραφεί στα δύο πληρώματα. Μάλιστα ο Enans κέρδισε τις τρείς ειδικές ενώ άλλες τρείς κέρδισε ο Neuville.
Στην 9η θέση βρισκόταν ο τοπικός Solans,με συνοδηγό τον Marti, που οδήγησε για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας WRC (Ηuyndai i20 WRC).
Πριν το τέλος του αγώνα και ενώ η νίκη ήταν εξασφαλισμένη για τον Neuville, o Βέλγος έχασε το χρώμα του. Πριν από την εκκίνηση της power stage στο park ferme το εργοστασιακό Hyundai δεν έπαιρνε. Άγνωστο για πιο λόγο ο κινητήρας δεν έπαιρνε μπροστά.
Για κάποια λεπτά ο Βέλγος έγινε κίτρινος. Θα έχανε τον αγώνα. Ευτυχώς πήρε μπροστά και οι Neuville-Wydaeghe μπήκαν στην power stage σχεδόν αποπροσανατολισμένοι. Όμως απέδειξαν ότι είναι επαγγελματίες. Κινήθηκαν εντυπωσιακά γρήγορα και κέρδισαν την ειδική αλλά και τον αγώνα. Πίσω του τερμάτισε ο εκπληκτικός Sordo με Toyota.Η Hyundai έκανε το 1-3 και η Toyota το 2-4.
‘Έτσι οι δύο τίτλοι, οδηγών και κατασκευαστών θα παιχτούν στο φινάλε του πρωταθλήματος στο Ράλι Μόντσα.
Πως τερμάτισαν στο ράλι της ράλι Καταλονίας
Παρολίγο να χάσει τον αγώνα ο Neuville στο ράλι Καταλονίας – Τελικά ανέβηκε στο πρώτο σκαλί gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER