Επανέρχεται τελικά στον αρχικό σχεδιασμό για πλήρη πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος η Δημοτική Αρχή της Πάτρας, ακολουθώντας το παράδειγμα των περισσοτέρων πρωτευουσών εντός και εκτός Ελλάδας που πεζοδρομούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του ιστορικού τους κέντρου. Στην απόφαση αυτή, που επιβεβαίωσε ο αντιδήμαρχος έργων και πολεοδομικού σχεδιασμού Παύλος Στάμος, φαίνεται να καταλήγει η Δημοτική αρχή της Πάτρας καθώς το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο γενικότερης ανάπλασης του ιστορικού κέντρου με την συνδρομή ευρωπαϊκών προγραμμάτων που αφορά πεζοδρόμηση πλήρη όχι μερική.
Επιπλέον η δημοσιοποίηση της παλιότερης απόφασης για μετατροπή της Μαιζώνος σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, είχε προκαλέσει αρνητικές εντυπώσεις. (Πάτρα:Καταστροφική για τη φυσιογνωμία του κέντρου η απόφαση του Δήμου να μην πεζοδρομήσει την Μαιζώνος).
Προς το παρόν λοιπόν εγκαταλείπεται η πρόθεση για μετατροπή της οδού Μαιζώνος σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας, κάτι που σήμαινε ότι θα μπορούσαν να κυκλοφορούν λεωφορεία, δίκυκλα, ταξί. Ο αντιδήμαρχος Χρήστος Κορδάς μιλώντας στο thebest.gr επισημαίνει ότι στόχος είναι να επιτρέπονται μόνο τα ποδήλατα, αλλά και για αυτό χρειάζονται επιπλέον μελέτες καθώς δεν είναι βέβαιο αν τελικά θα εγκριθεί από την Αποκεντρωμένη διοίκηση.
Όσο για το πότε θα πεζοδρομηθεί ο κεντρικότερος δρόμος της πόλης, όπως αναφέρουν στελέχη της δημοτικής αρχής δρομολογείται αμέσως μετά την πλήρη διάνοιξη της Κανακάρη. Με την ολοκλήρωση της διάνοιξης της Κανακάρη, ο προγραμματισμός προβλέπει ότι η Κορίνθου αντιδρομείται και εν συνεχεία η Μαιζώνος πεζοδρομείται.
Η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος του ωραιότερου και κεντρικότερου δρόμου της Πάτρας, με την ταυτόχρονη πλήρη ανάπλασή της αναμένεται να δώσει νέα πνοή στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας, αναβαθμίζοντάς το. Εντάσσεται δε στην συνολική ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων, έργο που αναμένεται να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ και το οποίο περιλαμβάνει την πεζοδρόμηση από την περιοχή της άνω πόλης μέχρι το νέο αρχαιολογικό μουσείο.
xespao.gr-topika
Tags: Ειδήσεις, ΤΟΠΙΚΑ